maandag 10 januari 2011

Sending Smiles!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik geblogd heb, druk geweest met van alles... Maar ook nog wel creatief bezig geweest, onder andere met dit kaartje. Het is voor de assistent peuterleidster van mijn zoontje, die een hartinfarct heeft gehad en al een paar weken in het ziekenhuis ligt. Samen met een mooie peutertekening erbij hopen we haar een beetje op te vrolijken!

De bloemen van Hero Arts heb ik met witte inkt gestempeld op kraft cardstock, en ingekleurd met Derwent potloden. Ik heb het ergens op een Amerikaanse blog gezien, en ik vind het een geweldig effect geven. Iets om vaker te doen!

Ik vind het ontzettend leuk om telkens jullie reacties te lezen!

8 opmerkingen:

  1. Dat zal zeker een smile op haar gezicht toveren, Marit. Mooi kaartje!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi marit, dat zal haar goed doen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, zo mooi! Heb dit nog nooit gezien met witte stempelinkt! Ik vind het heel vrolijk! Daar zal ze wel blij mee zijn.
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee zo met wit inkt. Erg mooi kaartje is het geworden en leuk om te geven/krijgen.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marit,

    Dat zal ze zeker leuk vinden, wat ontzettend mooi gemaakt dit, die kleuren doen het ontzettend goed zo op het kraft!! Super!!! Mijn achtergrondje is inderdaad die techniek van de beurs, dat vond ik wel heel leuk om te doen daar, ik heb ook wat helderdere kleurjes, echt leuk! Wanneer gaan we weer freubelen? ;-) Mooie stempels heb je gebruikt! En is dat gewone witte inkt?
    Ik doe het vandaag inderdaad lekker rustig aan, de misselijkheid komt af en aan... heel naar... maar ja, tussendoor gaat het wel goed gelukkig...

    Tot snel weer!
    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit lieve kaartje vrolijkt haar vast op! de witte inkt geeft een mooi effect.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje! Goed idee met derwents, ga ik ook eens proberen, ik had niet gedacht dat dat zo zou uitpakken op kraft.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi effect, die witte inkt en de kleurtjes op het kraftpapier!

    BeantwoordenVerwijderen