vrijdag 25 februari 2011

Voor een boekenwurm!

Deze week weinig freubeltijd, Roan heeft vakantie van de speelzaal (en besloten geen middagslaapje meer te doen...), en ik ben een dagje naar Amsterdam geweest met twee vriendinnen. Maar twee weken terug heb ik even snel een kaartje geknutseld, voor een verjaardag. Ik zag dat ik die nog niet had laten zien. Het stempeltje is een digi (Greeting Farm) die ik gratis van internet heb gehaald, gekleurd met copics en bewerkt met glossy accents. De achtergrond heb ik gemaakt met verschillende kleurtjes distress inkt. De Happy Birthday tekst is van Waltzing Mouse.

6 opmerkingen:

  1. Hi Marit,

    Yep, dan zal Roan je wel lekker bezig houden deze week! ;-) Amsterdam was super om te doen, ik vond het een heerlijke dag en we hadden erg geluk met het fijne zonnetje!
    Wat een leuke kaart is dit, die vrolijke kleuren achtergrond is super en erg leuke stempel! Mooi gemaakt!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, leuke achtergrond zo met al die kleurtjes! Tja aan knutselen kom je niet meer toe met zo'n kleintje om je heen...;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een gaaf kaartje Marit! Mooi gedaan die achtergrond en ik vind de digi echt super leuk!

    Lieve groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart en de achtergrond is prachtig.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een vrolijke kaart met al die kleurtjes, leuk!
    xxDebbie

    P.S. die handige bakjes hangen zijn van ikea en hangen met s-haakjes aan een uitschuifbare gordijnrails en zijn idd heel handig;-)

    BeantwoordenVerwijderen