woensdag 23 november 2011

Merry Christmas

Goedemorgen allemaal! Het is weer tijd voor een nieuwe kerstkaart! Deze geweldige stempel heb ik op de Kreadoe gekocht. Ik heb heel lang staan twijfelen maar ben uiteindelijk toch voor de bijl gegaan...en gelukkig maar want ik ben er zo blij mee! Voor deze kaart heb ik de stempel ingekleurd met copics en met glitterpen en glossy accents wat accentjes gegeven.

Ik ga nu proberen om nog een kerstkaart te maken....ik heb er helaas nog niet zoveel gemaakt!

12 opmerkingen:

  1. Het is dan ook een erg leuke en vrolijke stempel en de kaart die je ermee gemaakt hebt is echt prachtig! Snap dat je blij bent, Marit!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kerstkaart is prachtig Marit! Ik vind de stempel heel mooi. Mijn voorraadje kerstkaarten is ook nog niet af hoor, gelukkig hebben we nog even...

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar goed dat je de stempel gekocht hebt, gaaf ziet dit er uit! heel vrolijk!
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk gemaakt ! helemaal mooi !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je deze stempel mooi ingekleurd! Prachtig! Het is een heel originele stempel, heb 'm nog niet eerder gezien, van welk merk is de stempel?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je stempel komt er heel erg mooi uit doordat de kaart zo mooi rustig is.

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt helemaal gelijk, dat deze stempel uiteindelijk toch de weg met jou naar huis heeft gevonden (-: Hij is leuk en heel origineel!
    Je hebt hem vrolijk ingekleurd, leuk kaartje!
    Groetjes en succes met de volgende kerstcreatie,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou er nog een paar van deze maken , helemaal leuk!!
    groetjes cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend leuke stempel zeg. Mooi gekleurd. Deze kaart heeft niets meer nodig!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Marit!

    Hij is echt prachtig geworden! Op een gekleurde achtergrond is hij, denk ik, inderdaad nog leuk, ik heb hem nu helemaal alleen wit. Ook leuk, maar hier bij jou komt hij nog mooier tot zijn recht!
    En? Kom je er een beetje uit voor de Paper Smooches challenge? Oeh, heb je de sneaks voor de nieuwe gezien? Die zullen wel weer in m'n winkelmandje vallen, denk ik, ha ha!!
    M'n nieuwe laarzen bevallen goed! Lopen lekker en ik had ze inderdaad naar m'n werk aan! Hoe is jouw week? De mijne erg druk op het werk, maar verder wel prima gelukkig! Morgen gezellig naar Wendy! Zie je dan!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik kan me voorstellen dat je blij bent met deze stempels! gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart! Origineel in ieder geval! Herkenbaar hoor, dat twijfelen over een aankoop. Maar beter dat je er nu hartstikke blij mee bent i.p.v. dat je op de beurs heel snel die stempel had gekocht en er thuis niets meer mee had gedaan, toch? Veel succes met de rest van de kerstkaarten. Ik doe dit jaar niet mee :)

    BeantwoordenVerwijderen