woensdag 8 februari 2012

Happy Spring!

With all the snow over here I can't help dreaming about spring...and the Paper Smooches sparks challenge helped me with my dreaming! Look at this inspiration picture:

Met al die sneeuw blijf ik denken aan (en verlangen naar) de lente...en de Paper Smooches sparks challenge hielp me met dat dromen! Kijk maar eens naar de inspiratie-foto:


I inked up my new spring-fling stamp set, and coloured it with Derwent pencils. The grass is made with a stamp from the set folkal points, with some distress inks. Happy Spring!

Ik heb mijn nieuwe spring fling-set gebruikt, en gekleurd met Derwent potloden. Het gras heb ik gemaakt met een stempeltje uit de set Folkal Points en distress inkt. Happy Spring!





9 opmerkingen:

  1. hahaa, inderdaad lekker spring je inspiratie foto is ook heel erg mooi, ik ben nog niet zo aan de spring, gun de mensen eerst een 11 steden tocht, ookal schaats ik zelf niet ☺ maar daarna....... juist ja spring!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg al zin in de lente. Prachtig gemaakt! Je maakt al net zulke mooie dingen als Wendy. Weet je dat ik nog op zoek ben naar DT leden?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaja, we springen mee ;o)

    groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Terwijl ik iedere schaatsliefhebber dit weer van harte gun, ik ben meer van de lente.
    En met jouw vrolijk kaartje van vandaag komt deze fijne tijd van het jaar een beetje dichter bij (-;
    Groetjes, Judith

    PS ga je voor een DT-schap?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh lente, laat maar komen ben de kou nu al beu.................Van je kaartje wordt ik in iedergeval blij!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very sweet card and I love your happy spring scene. Thank you for joining us at Paper Smooches SPARKS challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, leueueueuk!!! Wat gezellig lente-achtig! Helemaal leuk, al die verschillende onderdelen zo op de kaart! En wat een geweldig idee hoe je dat gras hebt gemaakt!! Super!!!
    Liefs, Wen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op deze manier krijg ik echt zin in de lente! Mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een onwijs leuk, lief en vrolijk kaartje!!
    groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen