woensdag 6 juni 2012

Mixed media

Goedemiddag! Ik heb nog een regenboog-kaart om te laten zien (ik kan niet beloven dat het bij deze kaart ophoudt ;-))

Weer stansjes van Papertrey Ink gebruikt en mijn copics voor de regenboogstreepjes. De tekst is ook van Papertrey Ink.

Maandag vertelde ik over de workshop met Dylusions inkt, en dat ik enthousiast was. Zondag ben ik dan ook begonnen aan een canvas, en hij is af! Ik vind het spannend om 'm op mijn blog te zetten, het is zo iets anders dan wat ik normaal maak...


De achtergrond heb ik gemaakt met de spray-inkt en templates, ik heb gestempeld, de vlinders zijn van kant dat ik met verf heb gekleurd. Het meisje heb ik ook met behulp van een template gemaakt, en gekleurd met aquamarkers. De woorden heb ik zelf geschreven. De vouwtjes in de canvas komen door de ondergrond die ik met papier heb gemaakt (dat hoort dus zo haha).

Dit was zooo leuk om te doen! Ik ben benieuwd wat je ervan vindt!

14 opmerkingen:

  1. Wow!! Complimenten zeg! Inderdaad, heel anders dan wat je normaal laat zien, maar toch zie ik er ook wel iets van jouw hand in! Die regenbogen vervelen niet hoor. Wel knap dat je die mooie strakke lijnen met je copics voor elkaar krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaartje heel leuk! Geweldig he die regenboogkleuren! Je canvas vind ik echt heel knap gedaan. Wat mooi hoe je die woorden hebt geschreven. En zo kleurrijk. De vlinders zijn ook mooi. Een mooi geheel dus. Knap hoor! Op naar de action voor nog meer canvasdoeken, hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind deze regenboog variant ook weer erg leuk, ennne gewoon door blijven gaan, wij genieten mee..... maar.... je snapt wel dat dat canvas mijn hart steelt hé? ☺ super mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi die vlinders en superleuk om daarbij de slierten te maken en de zwierige tekst.
    Je canvas is supersupergaaf! Wat een onwijs mooie achtergrond en dat gezichtje is prachtig met het zwierige haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk al je regenboog kaartjes :D
    En die onderste creatie is zeer speciaal. Mooi werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marit,
    heel mooi die canvas!!! Prachtig!
    Groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartje is weer erg mooi!
    En mijn complimenten voor je mooie kleurrijke canvas! Dat heb je echt heel knap gedaan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, Marit, dit is mooi! Complimenten voor je canvas!!
    En je regenboog kaarten blijf ik leuk vinden. Kom maar op, mij verveel je daar niet mee (zeker niet als er ook nog vlinders op verwerkt zijn, hihi)
    Hartelijke groetjes,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kaartje en ook je canvas is zeer geslaagd, mooie kleuren!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ik vind het regenboog item ook super! Dus ik maak er ook nog een paar hoor!
    Je canvas is prachtig! Waren wij nu tegelijk bij Scrapdeligt? Volgens mij wel!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. REgenboogkaart is super! Canvas is niet mijn stijl maar ontzettend gaaf geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Marit,

    Je hoeft ook niet te beloven dat dit de laatste regenboogkaart was, hoor, want ze zijn allemaal superleuk, dus helemaal niet erg daar meer van te zien! En je canvas is echt een beauty, erg leuk dat je daar zo enthousiast over bent!!! Ik kijk er naar uit om er mee te gaan zien hier, of in het echt! Ik heb nog niet de sterren gezien op een mixed media project :-D Dus ben benieuwd wat dat gaat worden!
    Tot morgen!

    Liefs, Wen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind de canvas helemaal leuk! Die krijgt vast een mooi plekje in je huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind je regenboogkaartjes super, een goede inspiratiebron!

    BeantwoordenVerwijderen