vrijdag 26 april 2013

Time flies...

...when you're having fun! En fun had ik zeker, want afgelopen zaterdag was de regionale Stampin' Up meeting! 100 dames en een heer, samen voor een dagje Stampin' Up! Naast kennismaken en swaps uitwisselen kregen we veel informatie, sneek peaks van de nieuwe catalogus en waren en prijzenrondes. En een heerlijke lunch!

Iedereen had swaps gemaakt om uit te wisselen en dit was die van mij:

Stampin' Up! Tea for two paper, Oh Hello stamp set
1/2" circle pons, Grosgrain ribbon
Markers en inkt

Ik maakte 40 boekenleggers, het was een klusje maar heel erg leuk om te doen. Voor mijn teammaatjes maakte ik ook nog een mini "doosje" met een stans uit de Apothecary Accents collectie en de Oh hello stempelset,  met een bonbon erin.


Het leuke van dat swappen is, dat je op allemaal nieuwe ideetjes komt, want voor elke boekenlegger kreeg ik iets terug!

En nu is het alweer vrijdag, het weekend staat voor de deur en ik geef morgen een workshop aan 4 lieve dames, ik heb er heel veel zin in! Lijkt het je ook leuk om een workshop te komen volgen? Ik heb voor volgende week vrijdag, 3 mei, nog een paar plekjes vrij, van 13.30 uur tot 17.00 uur bij mij thuis in LeusdenWe gaan twee kaartjes maken waarbij we gebruik maken van stempels, inkt, markers, designpapier, stansjes en ponsen. De kosten voor deze workshop zijn € 5,-, inclusief koffie, thee met zelfgebakken lekkers en een klein Stampin' Up presentje na afloop! Om je op te geven kun je een mailtje sturen naar kaartentaart@gmail.com.

7 opmerkingen:

  1. Hi Marit,

    Wat zijn die boekenleggers leuk geworden! Die had ik nog niet gezien. En wat een lekkere bonbon zat er in je presentje! Heb em net pas opgegeten...
    Veel succes met je workshop morgen!

    Groetjes,
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was leuk hè? Je had erg leuke dingen gemaakt. Succes met je workshop.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd leuk om cadeautjes te verzinnen en weg te geven, vind ik. En ontvangen is ook leuk, zeker als het zelf gemaakt is. Gezellige boekenleggers - altijd goed!

    Morgen heb ik de eer om één van de dames te zijn (dank je dat je mij lief vindt)! Ik verheug mij op jullie!

    Tot over een paar uurtjes (-:

    PS: zo een vreemde reactie als hierboven kreeg ik deze week ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marit, dat is zeker een hoop werk geweest, maar zeer de moeite waard, het ziet er allemaal heel mooi en fris uit! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk zijn ze en ik vind het leuk dat ik met je geruild heb :-)) Groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijk geheel, al deze boekenleggers zo samen! Past perfect bij onze andere favoriete hobby, mooie boeken lezen! :)
    Liefs, Wen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo dan, lekker druk bezig geweest hoor! Daar waren ze vast heel blij mee, zien er super uit! xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen