maandag 28 september 2015

Doosjes

Goedemorgen! Vanavond geef ik weer eens een workshop! De eerste na de geboorte van Niene, ik heb er heel veel zin in. We gaan twee kaartjes maken, die laat ik deze week nog zien. Zoals gewoonlijk maakte ik voor alle gasten van de workshop een klein geschenkje. Dit keer gebruikte ik de Bakers Box stans van Stampin' Up!.


Ik heb de boxjes gemaakt met kraft cardstock, en ze voor t in elkaar zetten nog een reliefje gegeven met de nieuwe embossingfolder "Softly Falling". Met de stempelset "Flurry of Wishes"stempelde ik de sneeuwsterren en met de bijpassende pons kon ik deze makkelijk "uitknippen". De houten sneeuwster-figuurtjes zijn ook nieuw, ze heten "Snowflake elements".

In de balk onder dit bericht kun je precies zien welke producten ik gebruikte.

En de inhoud van de doosjes? Deze keer niet iets lekkers maar leuke spulletjes voor kaartenmaaksters ;-).

Woensdagavond bestel ik trouwens weer Stampin' Up!, mocht je mee willen bestellen dan kun je me woensdag voor 18.00 uur mailen op kaartentaart@gmail.com.


Built for Free Using: My Stampin Blog

3 opmerkingen:

  1. Mooie doosjes ! Veel plezier vanavond .
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk die doosjes!!! Veel plezier met je Workshop.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dat doosje al een cadeautje;Wat een beauties! Heel veel plezier met de workshop; dat is bij jou altijd in goede handen!
    Ik mail morgen mijn bestelling! ( iets met moeite met kiezen ha!)
    Liefs,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen