woensdag 18 november 2015

Liftchallenge #96 Snow way

Hoi! Ik ben er weer eens met een kerstkaartje! Ik werd geïnspireerd door de nieuwe Liftchallenge, eigenlijk had ik gelijk een ideetje toen ik de te liften kaart zag. Aan de slag dus, met de grappige stempelset Snow Place. Alles eerst gestempeld op maskeerpapier en uitgeknipt en toen aan het stempelen op de kaart. Een puzzeltje, erg leuk om te doen:


Dit is de te liften kaart waardoor ik werd geinspireerd:


Ik vind het leuk om te horen wat je van mijn uitwerking vindt! Alvast bedankt voor je reactie!

20 opmerkingen:

  1. Superleuk, zou je zomaar eens mee kunnen winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave lift. Die stempelset is zo leuk hè? Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je lift super met die stempels. Ook zo leuk dat donker rood erachter. Je kaart is helemaal compleet zo. echt mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi gedaan! Echt een prachtkaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé Marit! Wat heb je een toffe lift gemaakt! Ik vind h'm werkelijk super! Wat een goed idee om te maskeren, daar heb ik helemaal niet aan gedacht, maar ja, jij bent natuurlijk een echte stempelaar!
    Onwijs mooi gedaan Marit, dank je wel! Hoop dat alles goed met je is, en met je kleine meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jou uitwerking is geweldig! Heel mooi gedaan en wat zijn de poppetjes leuk. De te liften kaart had ik al gezien maar ik weet nog steeds niet wat ik er mee moet :) Heel knap gedaan dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marit; oeh dit is mooi! Zo knap gemaakt en perfect gestempeld. Ik ben er wég van! Een juweeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een supergave liftkaart Marit! Leuk gedaan met de sneeuwmannetjes en pinguin. Top!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat gaaf!!! Vind jouw versie echt heel mooi! Het is noch best een werkje met het maskeren, ik ken dat wel. Dank voor het meedoen, Marit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje om te zien!! Zo leuk he die pinquin-set! :-)
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig!! Wat een vrolijke kerstkaart! Hoe verzin je het, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo vrolijk deze kaart! zeer geslaagde lift !!!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohwieeeee.... wat is dit een leuke lift... helemaal SUper gedaan!
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje. Ik ben gisteren ook met deze challenge aan de slag gegaan. En toevallig hebben wij dezelfde stempelset gekozen voor deze challenge. Twee zielen 1 gedachte. Alleen jij was iets eerder met plaatsen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart. Ik zag 'm bij de liftchallenge en hij sprong er gelijk uit bij mij. Ik kon niet anders dan een berichtje achter laten. Echt heel mooi gedaan en die puzzel heb je goed gemaakt hoor!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is leuk Marit! Leuke sneeuwpoppen en lekkere heldere kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jou kaart heeft gewonnen Gefeliciteerd!! Is ook een hele leuke kaart.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen