maandag 30 mei 2016

Swirly Flowers + verjaardagskorting!

Ja, nog een kaartje met de Swirly Bird set hoor ;-). Weer lekker gestempeld en deze keer een veld met bloemen.... Nog twee nachtjes slapen en je kunt deze set bestellen! Ook als bundel met de mooie stansjes erbij.

Bestel je 'm bij mij? Dan geef ik je er een leuke korting bovenop, omdat mijn kleine meisje deze week 1 jaar wordt. 

Verjaardagskorting

De "Swirly Bird" stempelset plus stansjes "Swirly Scribbles" van € 56.50 voor € 50,-! Wil je meebestellen, mail me dan voor woensdag 1 juni 18.00 uur op kaartentaart@gmail.com!

10 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtig kaart ermee gemaakt. Prachtige kleuren.
    En je dochter deze week al 1 jaar. tjonge de tijd gaat snel.
    Gefeliciteerd alvast.
    Fijne en een gezellige week toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje heb je met deze stempels gemaakt! En heerlijk, die frisse kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat op mijn lijstje :o)
    Wat een mooie kaart is dit geworden, Marit.
    En alvast gefeliciteerd met je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat mooi! Die kleuren, de achtergrond:prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart, ben er weg van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh! Marit prachtig; en mooi in zomerse tinten. Ik kom binnenkort bestellen; morgen red ik niet:)
    Liefs!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kleuren spatten er vanaf! Gave kaart! En gefeliciteerd met Niene!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Marit, geweldige kleuren ook! Leuk om nu voorbeelden voorbij te zien komen met de nieuwe spulletjes.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart, heel mooi, ook de kleuren! Heerlijk fris en vrolijk!

    Geniet van je weekend en nogmaals gefeliciteerd met Niene en jullie trouwdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a delightful card! Love this unique way to use the Swirly Bird set. I'll have to try it.

    BeantwoordenVerwijderen