woensdag 6 oktober 2010

Kaartje, voorkant fotomap en een award!

Goedemorgen allemaal! Vandaag is mijn moeder jarig, ze is 65 jaar geworden! Reden voor een mooi kaartje, geinspireerd door onze Portugal vakantie. Het papier wat ik gebruikt heb is van Basic Grey, de stempels van Elines huis..die lagen op me te wachten toen we terugkwamen!



Mijn ouders waren mee naar Portugal, en ik heb een fotomapje "gepimpt" en daar de leukste foto's van de vakantie in gedaan. Ook heb ik elke vakantiedag een kaartje naar hun huisadres gestuurd, van waar we die dag waren met een verhaaltje over die dag, een soort van dagboek dus. Voor die kaartjes heb ik ruimte overgelaten in het fotomapje. Ik vind het een erg leuke map geworden! Dit is het voorkantje, weer met Basic Grey papier als achtergrond en de stempels van Elines huis.



En ik werd door Wendy en Jolanda verrast met de Cherry on top award! Heel erg bedankt, ik ben vereerd! De "opdracht" bij deze award is drie dingen vertellen die je heel graag doet...bij deze:

1. Kaartjes maken! In april ben ik met Wendy meegeweest naar de Art Specially beurs en daar begon het allemaal: een paar stempels gekocht, wat copic markers.....
2. Koken en bakken. Ik vind het heerlijk om in de keuken bezig te zijn, ik heb een flinke verzameling kookboeken en nieuwe receptjes proberen vind ik super! Bakken deed ik altijd al graag, en sinds anderhalf jaar decoreer ik ook taarten.
3. Lezen. Ik ben een echte boekenwurm, van kleins af aan al! Ik lees dan ook alles wat los en vast zit, boeken en tijdschriften. Heerlijk om mee te ontspannen.



Nu is het de bedoeling dat ik de award doorgeef aan 5 mensen.....moelijk! Ik geef hem gewoon aan al mijn volgers...er zijn er weer een paar bijgekomen zag ik. Ik lees jullie blogs met heel veel plezier!

Fijne dag iedereen!

6 opmerkingen:

  1. Het ziet er prachtig uit Marit! Mooi bijpassend papier.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan! leuk voor je moeder!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Marit,

    Wat zijn ze super!! Inderdaad wel wat Portugese sferen! Erg mooie kleuren, leuke letter stempels ook! En wat een geweldig idee om elke dag een kaart naar hun huis te sturen en dan zo'n super mapje te geven. Geweldig!!!
    En van harte met je award! Tja, dat was wat, hè, die beurs in Zeist, hi hi, heeft nogal wat los gemaakt! ;-)
    Super dat we zulke zelfde hobby's hebben, hoewel ik niet zo'n keukenprinses ben als jij, maar ik geniet met veel plezier van jouw keukencreaties, hi hi! Tot vrijdag!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Marit,
    Dit is een kleurrijk geheel, leuk om te zien dat je binnen een paar maanden zulke leuke creaties maakt!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf, je kaartje, maar ook het leuke fotoboekje. Helemaal kleurig en vrolijk, dus duidelijk te zien waar je inspiratie vandaan kwam. Zal je moeder erg leuk vinden.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi kaartje en erg mooi boekje ook! Leuk idee om zo je herinneringen mooi op te kunnen bergen!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen