zaterdag 11 januari 2014

Happy Watercolor

Goedemorgen! De eerste volle week van 2014 zit er weer op! En voor mij was het een erg leuke week: ik mocht namelijk een doos vol nieuwe Stampin' Up! goodies ontvangen. Een van de voordelen van het Demonstrator zijn is dat je als eerste uit de nieuwe catalogus mag bestellen....

Mijn wensenlijstje was groot nadat ik de catalogus had bekeken, maar er waren een paar dingen die er echt uitsprongen, onder andere de stempelset "Happy Watercolor". De onderstaande bloem, tekststempel en de stippeltjes komen uit deze set.


De bloem heb ik met een waterpenseel en inkt ingekleurd. De basiskaart komt uit een set van 20 voorbedrukte kaarten, de Watercolor Wonder Designer Note Cards & Envelopes (hele mond vol ;-)), waarvan dit een van de 5 designs is. In de linker bovenhoek plakte ik twee kleine bannertjes, gestempeld met de set "Banner Blast"en geponst met de bijpassende pons. Deze twee items zijn gratis te verkrijgen als je een bestelling plaatst in de periode 28 januari t/m 31 maart aanstaande! Gratis???? Ja, bij elke € 60,- die je besteedt aan Stampin' Up! producten mag je een gratis artikel kiezen uit de speciale Sale-A-Bration folder.....en daar staat zoveel moois in! Uiteraard spaar je ook tijdens de Sale-A-Bration gewoon taartpunten door voor een volle Spaar-taart.

Ben je nieuwsgierig naar al dat nieuws? Ik stuur je de nieuwe catalogus en de Sale-A-Bration brochure graag toe, je betaalt alleen de verzendkosten. Je kunt me hiervoor mailen op kaartentaart@gmail.com.


Dan sluit ik af met je een fijn weekend te wensen!

13 opmerkingen:

  1. prachtige kaart gemaakt met die stempel, mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ik vind die bloemen zo gaaf zowel gekleurd als niet gekleurd. Hij staat al op mijn lijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan Marit. Echt een leuke kaart.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart echt super. Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart. Ben benieuwd naar de nieuwe catalogus.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf! Vooral die stippels/ bubbels! Jij ook een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marit je kaar tis prachtig! Het oogt heel subtiel; doet me gelijk aan een aquarel denken. Is dat niet een orchidee die je hebt ingekleurd? Super! Fijne avond! Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoooo mooi! En wat een goed idee om de stempel ook zo in een lekker felle kleur op de envelop te stempelen. Daar denk ik nou nooit aan, maar is met zo'n kleine moeite zo veel leuker! Ga ik onthouden!
    Liefs, Wen

    BeantwoordenVerwijderen