woensdag 18 februari 2015

Lotus serie en nieuwe weekly deals!

Goedemorgen! vandaag laat ik je 3 kaartjes zien die ik gemaakt heb met de prachtige stempelset "Lotus Blossom". Deze set kun je gratis krijgen als je voor € 60,- aan Stampin' Up! spulletjes koopt.

Het is een photopolymer set, dat betekent dat de stempels doorzichtig zijn. Dat is bij deze set echt een uitkomst, want de bloem en steel stempel je in fases. Ik heb drie verschillende kleurencombinaties gemaakt:

Dit is de eerste, ik gebruikte hiervoor de inktkleuren Cherry Cobbler en Blushing Bride. Raar, zou je denken want je stempelt de bloem toch 3 keer? Waarom dan maar twee kleuren inkt? Voor de lichtste tint gebruikte ik Blushing Bride, voor de lichtrode tint gebruikte ik cherry cobbler, die ik eerst een keer afstempelde op een kladblaadje. De donkere tint is "puur" cherry cobbler.

Voor de paarse variant gebruikte ik Blackberry Bliss en Wisteria Wonder. De lichtste tint is Wisteria Wonder, de middelste Blackberry Bliss 1 keer afgestempeld en de donkere "puur" Blackberry Bliss".


Voor de laatste versie gebruikte ik Calypso Coral en Hello Honey. Hierbij stempelde ik ook de Hello Honey eerst af.

Vanavond plaats ik weer een Stampin' Up! bestelling. Wil jij de Lotus Blossom ook aan je verzameling toevoegen? Mail me dan voor 19.00 uur je bestelling door op kaartentaart@gmail.com!
Uiteraard kun je ook gebruik maken van onderstaande weekaanbiedingen!



5 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes heb je gemaakt Marit!! Ik ben ook zo blij met deze set!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten.Mooie kleurencombi's heb je gebruikt.

    Groetjes uit Spijkenisse,
    Harriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige bloemen die door jouw drie verschillend gekleurde uitwerkingen heel mooi tot hun recht komen. Ook deze Sale-A-Brate geeft SU mooie cadeautjes weg (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het idee met 2 kleuren en de donkere 1 keer afstempelen echt heel slim bedacht. Ze zijn prachtig! Vooral de paarse vind ik erg sprekend. Ja die SAB.....ik word er zo hebberig van:)
    Liefs,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen