maandag 18 april 2016

Verdwijnen...

Goedemorgen! Heb je een leuk weekend gehad? Ik wel! Zaterdag ben ik namelijk de On Stage geweest, het halfjaarlijkse event van Stampin' Up! En wat kreeg ik daar? De nieuwe catalogus!!!

Onze gezellige tafel op OnStage met, van links naar rechts: Marieke, José, Mariette, Nicolet, ik, Mandy, Miriam en Janny
Uiteraard mag ik daar nog niks van laten zien, maar ik kan je wel beloven dat ie volstaat met heel veel moois! Het nadeel van die nieuwe catalogus is alleen wel dat we afscheid gaan nemen van heel veel producten. Vanavond om 21.00 uur wordt bekend welke dat allemaal zijn, uiteraard zal ik deze lijst dan op mijn blog plaatsen. Wil je dan nog iets bestellen van deze lijst, dan kun je dat aan mij doorgeven op kaartentaart@gmail.com.

Als afsluiting laat ik nog een kaartje uit de oude doos zien, met een favoriet van mij die helaas ook gaat verdwijnen: de Swallostail stempel! Hier met witte inkt gestempeld op Crum Cake cardstock.


2 opmerkingen:

  1. Ii ben zó benieuwd! Ik hoop op inkt in baby blauw en limegroen :) Je kaartje is super; eenvoud op zijn mooist.
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd naar de nieuwe catalogus! Je kaartje is heel mooi! Ook dat randje onderaan is super, echt een mooi detail!

    BeantwoordenVerwijderen