Goedemorgen! Het weekend staat voor de deur, ga jij ook naar de Art Specially beurs in Nijkerk toe dit weekend? Ik ga zondag, heel veel zin in! Lekker workshopjes doen, shoppen en hopelijk veel bekenden tegenkomen.
Ik heb weer eens meegedaan aan de
Liftchallenge. M'n twee eerste probeersels liggen in de prullenbak maar over de derde was ik tevreden:
Ik heb een masker gemaakt met een grote vlinderstans en daar door gestempeld, en met een sponge dauber wat inkt aangebracht bij de randjes van de vlinder. Voor de tekst in de vlinder en de lijntjes bovenaan de kaart gebruikte ik stempels uit de set Sunburst Sayings, zo'n gaaf lettertype vind ik dat!
Ik heb de achterkant van de kaart ook versierd, vond ik wel een leuk effect!
De stempelset die ik gebruikte staat deze week in de Weekly Deals, die je hieronder ziet. Heel veel aanbiedingen deze keer want.....ze gaan stoppen. Dit zijn de een na laatste Weekly Deals, dus ik zou zeggen: profiteren! Maandagavond 11 april doe ik weer een bestelling, wil je meebestellen dan kun je me mailen op kaartentaart@gmail.com