dinsdag 14 juni 2011

Happy birthday!

Goedemiddag allemaal! Wat een heerlijk zonnetje hier, genieten! Het Pinksterweekend is weer voorbij, ik hoop dat jullie genoten hebben? Voor ons begon het vrijdag al, mijn verjaardag. We zijn naar Dierenpark Amersfoort geweest, 's avonds lekker uit eten met mijn familie en daarna nog 2 vriendinnen op de koffie. Ik ben flink verwend, onder andere met het theeservies van Babette (stond hoog op m'n verlanglijstje) en lekkere badbruisballen van Lush. We hebben nu nog geen bad, maar straks in ons nieuwe huis wel....dus ik kan me er al op verheugen!

Afgelopen weekend niet zoveel tijd gehad om kaartjes te maken, maar dit kaartje had ik nog niet laten zien. Voor het zoontje van een vriendin, die gek is op vissen.

Ik heb de stempels van "Oceans of joy" van Hero Arts gebruikt, ze gekleurd met copics en de oranje vis met stickles bewerkt. De 4 is van chipboard, en deze heb ik met glitter- embossingpoeder bewerkt, net als het "bubbelrandje". De letters zijn gestempeld met Eline Pellinkhof stempels. Het papier is van Splash Dance van Imaginisce.

7 opmerkingen:

  1. wa&t een leuke, persoonlijke kaart !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook nog van harte gefeliciteerd! Leuk zeg, met die vissen. En die embossing 'golven' doen het ook goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt leuk geworden, Marit!! Die vissen zijn zooo tof!! Dat zal Jurre super gevonden hebben! De swirls doen het goed als onderwater omgeving!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuke en vrolijke kaart!
    Heel geschikt voor een 4 jarige!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk, vrolijk kaartje !
    Gr, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marit,
    Bijna een week te laat: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Leuk om te horen, dat je van je verjaardag genoten hebt!

    Jurre heeft een vrolijke kaart ontvangen !(-:

    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen