woensdag 29 juni 2011

Smile!

Na deze heerlijk koele dag, weer tijd voor een nieuwe kaart op mijn blog! Als afscheidscadeautje voor de juffen van Roan had ik boekenbonnen gekocht. Uiteraard moest daar een kaartje omheen gemaakt worden! Ik gebruikte de geweldige bloemenstempel van Papersmooches. Deze heb ik met copics en papier van Basic Grey "ingekleurd". Met glossy Accents heb ik de tanden van de bloem mooi glimmend gemaakt. Bloem op een envelopje geplakt (daar kwam de boekenbon in te zitten), en de kaart afgemaakt met Basic Grey papier en een tekststempel van Papertrey Ink.

Nu ga ik nog even genieten van de koele lucht buiten, heerlijk dat het niet meer zo benauwd is! Fijne avond allemaal!

6 opmerkingen:

  1. Je tekststempel zegt: you make me smile.
    Bij het zien van dit vrolijke bloemetje ga ik glimlachen (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, Marit! Leuke combinatie van het gekleurde papier met kraft. En dat bloemetje is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend bloemetje op een prachtige kaart!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This makes me smile!! Hij is zo super leuk geworden!! Denk dat de juffen helemaal happy waren!! Kan haast niet missen!
    Komt wel goed, hoor, dit weekend. Ik heb nog genoeg energie van de ontspannende vakantie en ik hoop dan ergens volgende week m'n atv te kunnen nemen, dus dan kan ik nog even relaxen. En bij jullie mag alles een voor een, toch? Op m'n werk moet nu even alles tegelik, namelijk, ha ha, niets een voor een! En maandag moet er zoooo veel in proef, dat het maar even gewoon zo is! Maar ik kom gewoon helpen, hoor, no problem!!!
    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind 'em superleuk! En met zulke glossy tandjes kan je ook prominent op de "kaart gezet worden" :)
    Ik denk dat de juffen dit ook zuper vinden; ik vind 'em he-le-maal goed. Mooie combi van kraft en gedessineerd papier. Helemaal áf!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha van dit stempeltje krijg je gewoon een grijns op je gezicht, wat leuk! Leuk kaartje! Heel veel succes dit weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen