woensdag 18 juni 2014

3 in 1!

Goedemorgen! Vandaag een 3 in 1 berichtje! Allereerst maak ik bekend wie een nieuwe catalogus heeft gewonnen: Nelleke! Gefeliciteerd Nelleke, als je mij je adresgegevens op kaartentaart@gmail.com mailt dan stuur ik de catalogus naar je op!

Dan een kaart! Afgelopen zaterdag hadden we een Stampin' Up! dag in Houten en wat een dag was dat! Naast heel veel informatie over de nieuwe catalogus, een make en take, prijzenrondes, een heerlijke lunch en gezelligheid met andere demonstratrices werden we ook geïnspireerd met een heleboel voorbeeldkaarten. En kreeg iedereen een leuk pakket mee naar huis met een inktpad, lint en cardstock. Daar ben ik gelijk mee aan de slag gegaan, mag ik jullie voorstellen aan mijn nieuwe favoriete kleur: Lost Lagoon, een prachtige blauwtint.


Ik heb met de hartjesstempel uit de set "Work of Art" gestempeld in 3 kleurtjes: Lost Lagoon, Crumb Cake en So Saffron. De tekst komt uit een nieuwe hostess-set "Hello there". Ik ben benieuwd wat jij van deze nieuwe blauwe kleur vindt: wordt het ook jou nieuwe favoriet?

En dan als afsluiting de weekaanbiedingen. Vrijdag  bestel ik weer, dus zit er iets voor je bij mail me dan op kaartentaart@gmail.com!


3 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje, erg leuk met de herhaalde hartjes en de zwarte tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurtjes, en hartjes doen het altijd goed he?
    Zojuist jou een mail gestuurd met mijn adres.
    Bedankt voor de catalogus.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kleur blauw is erg mooi, inderdaad, leuke combi ook zo! De blackberry bliss is toch nog wel mijn favoriet van de nieuwe kleuren, tot nu toe dan in elk geval ;) Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen