zondag 30 november 2014

Glinsterende sterren

# Vanavond plaats ik weer een Stampin' Up! bestelling, wil je meebestellen, mail me dan voor 19.00 uur op kaartentaart@gmail.com!#

Hoi! Vandaag heb ik een snel en glinsterend kerstkaartje te laten zien. Ik gebruikte hiervoor de geweldige Confetti Stars Pons van Stampin' Up!

Hiermee kun je mooie randen ponsen, en het leuke is dat je de uitgeponste kleine sterretjes natuurlijk ook weer kunt hergebruiken!

Ik pakte een stukje Soft Sky cardstock en ponste de rand. Hierachter plakte ik wat Silver Glitter papier. De tekst stempelde ik erbij en ik plakte dit stuk verhoogd op een basiskaart van Soft Sky cardstock. Voila!


Ik wens je een gezellige zondagmiddag toe, leuk dat je weer even op mijn blog bent komen kijken!

6 opmerkingen:

  1. heerlijke kaart, ik hou ervan, clean and... MOOI!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zucht, ja, deze pons is eigenlijk een must-have voor de sterrenliefhebber...
    Super leuke kaart, Marit met de juiste ingrediƫnten: blauw, zilver en sterren ***

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal leuk, heb de pons ook, maar nog niet gebruikt, bedankt voor de inspiratie !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik sluit mij bij Judith aan :) Prachtig Marit; deze kaart heeft alles waar ik van hou. Mooi eenvoudig ontwerp waardoor de sterretjes nog meer "spreken". Een van mijn favoriete kleuren en glitterpapier. Helemaal goed!
    Liefs,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O deze pons is zo mooi! En je kaart zo rustig en de sterren sprankelen! Super.
    Groetjes Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig clean & simple kerstkaartje!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen