dinsdag 10 januari 2012

Fem is geboren!

Goedemorgen allemaal! Afgelopen vrijdag is mijn nichtje Fem geboren! Ze moet nog tot vrijdag in het ziekenhuis blijven en heeft geen beste start gehad helaas. Om haar kamertje wat op te vrolijken heb ik een geboorteslinger gemaakt.


Ik heb gekozen voor echte meidenkleurtjes, en het nieuwe papier "Kissing Booth" van Basic Grey gebruikt.



De slingers en letters heb ik met stempels van Eline Pellinkhof gemaakt. Sterretjes en vlinders geponst, bloemetjes uit mijn voorraad. Ik heb ook nog wat gekleurd plakband van de Hema gebruikt.



Het kleine labeltje gemaakt met een stans van Papertrey Ink, de datum er met stickertjes opgeplakt. Een roze lint om de slinger op te hangen. Ik vond het erg leuk om deze slinger te maken!

15 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je nichtje !
    Een erg leuke slinger heb gemaakt, vrolijke kleuren ziet er prachtig uit
    Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg leuk en geslaagd !mooi gemaakt
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd, ik hoop dat ze snel naar huis mag!
    Je slinger is erg leuk geworden en zal in de smaak vallen!!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hiep, hiep hoera! Van harte!
    Wat een mooie slinger! Lekker vrolijk en lief.
    Ik hoop dat het snel beter gaat met je nichtje!
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie weer veel moois, was op vakantie, dus heb wel wat gemist zo te zien. Schattige babyslinger, Marit!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat is hij leuk geworden!! Dat zal haar kamertje zeker opvrolijken, leuk dat je een slinger hebt gemaakt!!! Gefeliciteerd! En tot vanavond!
    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je nichtje!! Hopelijk gaat het snel beter met je nichtje en mag ze snel naar huis!
    Je slinger is prachtig geworden!! Mooie kleur en leuk bewerkt!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met je nichtje! Hopelijk knapt ze gauw op en mag ze lekker naar huis.

    Wat een mooie slinger heb je voor haar gemaakt!Heerlijk zoet!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je nichtje en hopelijk mag ze gauw naar huis. Je hebt in iedergeval een hele vrolijke slinger gemaakt Marit!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd! Nu maar hopen dat ze snel opknapt! Je hebt in ieder geval een erg leuke naamslinger gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je slinger is geweldig, kleine pasgeboren mensjes verdienen alle liefde en steun, dus ik hoop dat de zware start snel verleden tijd is en stuur vrolijke positieve groeten mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk, ze is geboren! En ze heeft een mooie naam gekregen! Hopelijk gaat het gauw beter met de kleine meid, zo zielig.
    Mijn nicht is vorige week moeder geworden van een zoon na een zware bevalling. Voor hem ga ik ook een naamslinger maken (-:
    Geniet van Fem!
    Groetjes, Judith
    PS: nu wachten we nog op een neefje of nichtje van mijn schoonzus en zwager in april...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vergeet ik toch helemaal te zeggen, dat je slinger heel gaaf is geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je nichtje; hopelijk gaat nu alles goed. Wat een geweldige naamslinger; prachtig in deze meisjeskleuren. Niet te zoet; precies goed :)!!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige naamslinger! Gefeliciteerd met je nichtje! Hopelijk is ze thuis gekomen? Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen