woensdag 18 januari 2012

Online Card Class: Clean & Simple!

Goedemorgen allemaal! Vandaag een kaartje wat ik heb gemaakt aan de hand van een voorbeeld van de Online Card Class waar ik aan mee doe.

Deze kaart heb ik gemaakt met een stans en stempel van Papertrey Ink, die ik van Wendy mocht lenen (super zo'n lieve hobbyvriendin!). Het papier waaruit happy is gestanst heb ik met copics gekleurd. De pareltjes rechtsonder op de kaart heb ik met dezelfde kleuren copics gekleurd. Nog een zwart stiksel-lijntje...clean & simple!

12 opmerkingen:

  1. Inderdaad heel lief van Wendy zeg. PTI heeft hele gave dingen he, ik ben er ook dol op.
    Je hebt dit ontzettend mooi gedaan vind ik. Prachtcompositie. Je moet er maar opkomen.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi vrolijk apart clean simpel

    doeg,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijk kleurencombinatie. Simpel en clean en erg mooi!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, clean simple and... very elegant!!
    Heel mooi!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor!! Juist het eenvoudige maakt het zo mooi!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. clean, simple, stijlvol en móói!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is erg mooi geworden, Marit! Voor zo'n mooi kaartje als resultaat, leen ik heeeeel graag m'n spulletjes uit!! :-D Ik dacht eerst bij alleen de foto, wauw, wat goed dat je pareltjes in dezelfde kleuren hebt gevonden, maar toen las ik dat je die gewoon ingekleurd hebt! Wat een geniaal idee, want het staat prachtig!! De lijntjes langs het papiertje met het stanswoord zijn ook een heel goede aanvulling!!! Mooi!!!
    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf dat je meedoet met die clean & simple classes! Heb erover gelezen, en getwijfeld om mee te doen. Maar als ik dit resultaat zie, moet ik het toch nog maar eens gaan overwegen: super! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kleurtjes! Leuke strakke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart Marit! Leuk idee om de stans zo te gebruiken én om de copics zo te gebruiken. Hm. Moet ik ook hoog nodig weer eens gebruiken, ohoh. Wat een leuk idee om de pareltjes zo kleur te geven! Fijne zondag toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik vind hem geweldig, simpel vind ik hem niet ☺ , tis een beauty hoor!

    BeantwoordenVerwijderen