maandag 23 januari 2012

Nog eentje!

En hier mijn tweede kaart die ik heb gemaakt voor de Online Card Class. Toen ik deze grote vlinderstans daar zag, was ik verkocht! In het voorbeeld maakten ze deze kaart in 1 kleur, maar ik vond het mooier met patroonpapier.


De tekststempel die ik heb gebruikt is van Lawn Fawn en het papier van Memorybox.

En dan even iets heel anders! Afgelopen zaterdag ben ik naar de verfilming van het boek "Een keukenmeidenroman" geweest. Het boek is prachtig, maar de film is ook zeker de moeite waard! Dus als je binnenkort een keer naar de bioscoop gaat, dan is deze film een aanrader!

8 opmerkingen:

  1. heel leuk deze, een pracht bijzondere kaart. ik ken het boek niet, maar heb wel wat fragmentjes uit de film gezien, zal het boek eens lezen bedankt voor de tip

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die stans is al een plaatje op zich, maar in deze mooie uitvoering als kaart helemaal!
    Mooie subtiele kleurtjes!
    Het boek heb ik gelezen, goed boek!

    Verbouwing gaat voorspoedig,hoor! Zal nog wel even duren want er moet veel meer gebeuren dan alleen de badkamer, maar de tijd vliegt voorbij en het schiet op.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi! Dat zijn dus twee vormen? Een basis en een met die prachtige lijnen er op? Erg mooi, Marit! En met een designpapiertje vind ik hem denk ik mooier, wat spannender om naar te kijken, super gedaan dus! De vlinders bij mij zijn van de Butterfly Dreams set van Papertrey. Ik vond ze zo leuk met die stippels!
    Was gezellig bij m'n ouders gisteren! Wel een uitdaging op de snelweg met die wind, pfff, wat een harde windstoten, zeg! Moest goed m'n stuur vasthouden!
    Fijne dag verder!
    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAT een schitterende vlinder Marit! Ik ben er helemaal weg van! Prachtige kleuren,heel subtiel.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi je vlinder!! Prachtig gedaan!
    Dat boek ken ik nog niet! Ga eens op zoek!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh wauw wat is dit een gave stans!! Mooie en lieve kleurtjes! Ken het boek niet maar heb er al veel over gehoord!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met zo;n stans kun je echt eiots moois maken; dat heb jij dus gedaan hé! Mooi met dat papier; geeft het net dat beetje extra wat hem zo mooi maakt.
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen