dinsdag 24 januari 2012

Paper Smooches Sparks Challenge

Yes, just in time to post my card for the Paper Smooches Sparks challenge! This is the inspiration picture:

Ja, net op tijd voor de Paper Smooches Sparks Challenge! Dit is de inspiratiefoto:

The first thing that comes to your mind is a turtle with a party-hat, isn't it?

En het eerste wat nu bij je opkomt is vast een schildpad met een feesthoedje ;-), toch?



Coming up with a card idea definitely was a party to me!

Het was voor mij in ieder geval weer een feestje om een kaart voor deze challenge te bedenken!


13 opmerkingen:

  1. Hallo Marit,
    Weet je wat ik eerst dacht toen ik de kleine foto op mijn dashboard zag? Wow, wat leuk, Marit heeft in haar slaapkamer een toffe muur... hihi
    Ik vind je kaartje helemaal, helemaal leuk! En dat schildpadje is zo lief, zeker met zijn feesthoedje op. Heel vrolijk! Veel succes met de challenge!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ja het eerste wat ik dacht was inderdaad een schildpad, maar die feesthoed had ik niet zien aankomen :-)
    Gaaf, vrolijk kaartje! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart! Het wiebeloogje maakt het helemaal af :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als dat geen party animal is, dan weet ik het niet!
    Erg leuk en vrolijk kaartje!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is helemaal leuk Marit! Goed gelukt nav de foto! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha wat istie LEUK!, geweldig de schildpad met feesthoed!! Vrolijk!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This turned out so cute! Thank you so much for playing along in this SPARKS challenge =)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een snoepie!! Erg leuke uitwerking van de foto-inspiratie!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach wat een schatje; ik wil die kaart en die slaapkamer wel haha. Word je toch helemaal blij van?
    Groeten,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja! Ik dacht ook eerst gelijk aan de schildpad!!! Maar ja... toen keek m'n gezellige monster om de hoek en toen MOEST ik die wel gebruiken, ha ha!! Je kaart is super leuk geworden, Marit! Wie van ons moeten ze nou kiezen? Hi hi!
    Hopelijk heb je een fijne week!
    Liefs, Wen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super schattig kaartje ! Ik ben er helemaal weg van :D (En van je andere kaartjes ook trouwens ;) )

    BeantwoordenVerwijderen