woensdag 13 november 2013

Fleurige kerstkaart

Goedemorgen! Alweer een tijdje terug stofte ik de stempelset "Daydream Medallions" eens af, want die lag al zolang in de kast! Ik heb er een kerstkaartje mee gemaakt, geinspireerd door de kleuren gebruikt op het kerstpapier van SU: Crumb cake, Cherry Cobbler en Old Olive. In de catalogus vond ik inspiratie voor de layout van mijn kaart.


Toen de kaart af was, met een knoopje en lintje, liet ik 'm aan mijn man zien. "Wat een rare kleurcombinatie, nee, ik vind 'm niet zo mooi!"


Nou ben ik benieuwd om te horen wat jij ervan vindt!

9 opmerkingen:

  1. hahaha, rare kleurencombinatie? hoe komt hij daar nou bij? ik vind 't mooi, prachtig knoopje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kleuren combi weer, en de vorm is ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, ik zie Joost er al met een aparte blik naar kijken (-:

    Ik vind de kleuren wél mooi bij elkaar! Misschien is het 'oud-roze' gedeelte in het midden een beetje vintage-achtig??? Maar ik beoordeel het geheel vrijdag graag live (-:
    Tot over twee dagen, leuheuk!
    Lieve groet,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach mannen. Wij vrouwen weten veel beter wat mooi is. En mooi is deze kaart zeker wel.
    Freubelgroet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het juist echte kerst kleurtjes maar bij ons thuis vraag ik al niet eens meer wat ie er van vind ik denk namelijk dat ie kleurenblind is (grapje). Ik vind het een leuke kerstkaart.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn hubby ziet ook het liefst de traditionele kerstkleuren op een kaart voorbij komen zal wel man eigen zijn ;) ik vind hem erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zoals vele anderen, lees ik, vind ik de kleurencombi ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de combi ook mooi! En gaaf model!

    BeantwoordenVerwijderen