vrijdag 13 maart 2015

Wilde bloemen

Hoi! Het weekend is begonnen! Heerlijk... wij gaan verder met de babykamer en hopelijk tussendoor genieten van het zonnetje... Ik hoop dat jij ook leuke weekendplannen hebt!

Ik maakte vanmorgen een kaartje met de stempelset "Wildflower Meadow", die deze week tussen de weekaanbiedingen staat. Ik heb op de stempel gekleurd met de Stampin Write markers, vervolgens de stempel een beetje natgesprayed en afgedrukt op aquarelpapier.

Leuke is, dat er bij deze stempelset een embossingfolder past! Als je op de foto klikt, vergroot hij, en dan kun je zien dat de bloemetjes "omhoog komen". Deze embossingfolder is ook in de aanbieding:


Zondagavond bestel ik weer, wil je meebestellen dan kun je me zondag voor 19.00 uur mailen op kaartentaart@gmail.com!

7 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje, mooi, die zachte kleuren!
    Suc6 met de babykamer, en een beetje zon zou niet verkeerd zijn...
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk ! Ben je tevreden over de stamping write markers en gebruik je ze veel ? Ze zijn enkel in sets verkrijgbaar, toch ?
    Ik volg je nog niet zo lang .... proficiat met je tweede kindje ! Geniet ervan !
    Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi met de verschillende kleuren bloemen!
    Leuk om met de babykamer bezig te zijn, toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lente en prachtig in die subtiele kleuren! Leuk leuk leuk de babykamer; en geniet er van. Zo bijzonder en mooi!
    Liefs,
    Stella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen