vrijdag 27 mei 2011

Peas love happiness

Voor de trouwdag van vrienden van ons heb ik dit kaartje gemaakt. De stempels (van Papersmooches) gestempeld met zwarte inkt op Kraft papier. Gekleurd met potloden, en het hartje met wat Glossy Accents bewerkt.


En dan is het nu alweer vrijdag! Het regende hier net zo hard....ik hoop dat het straks een beetje opklaart, m'n kleine ventje is weer beter gelukkig, dus ik hoop dat we straks even wat frisse lucht kunnen "happen".
Ik wens jullie allemaal alvast een fijn weekend!

4 opmerkingen:

  1. oh, zo lief!! Echt een cutie kaart. ook voor jullie een heel fijn weekend, hier nog steeds droog en we willen ook een beetje (beetje maar) regen. ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief eenvoudig mooi kaartje! Fijn weekend nog, morgen wordt het beter weer zeggen ze, maar dan ben ik toch echt van plan om aan de knutsel te gaan, dus ik stuur alle zon van hier wel naar jou toe:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een hele mooie en lieve kaart.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Marit!

    Deze is echt super geweldig schattig!!! Wat een leuke stempel en met zo'n leuke stempel heeft het ook niet meer nodig, hij is super!!!!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen