zondag 11 mei 2014

Nog een veld vol...

Dank jullie wel voor alle leuke reacties op mijn klaproos-kaart! Gisteren ben ik bezig geweest met versie twee. Ik volg de Online Card Class watercoloring for cardmakers, en mijn hart maakte een sprongetje toen ik zag dat Sanketij van het blog Storyteller daar een videotutorial gaf...zij maakt zulke prachtige dingen.

En ik ging aan de slag...voor een eerste poging best geslaagd toch? Ik gebruikte inkt refills en een waterpenseel en de Pleasant Poppies stempel van Stampin' Up!



Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog, ik wens je een fijne zondag en als je Moederdag viert: laat je lekker in de watten leggen!

9 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart !
    fijne dag nog,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Inlijsten en een plekje aan de muur geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOOOOOOOOOOOOOW wat is dit prachtig!!! Ik ben een fan van poppies en maak ook veel kaarten met poppies maar deze is echt heel mooi! Groet Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is net een kunstwerk, Marit. Heel, heeeeel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, het lijkt idd kunst. Ik ben nog steeds niet verder dan dag 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marit je hebt echt talent; dit moet je inlijsten en aan de muur hangen. Ik ben er weg van. Geweldig! Prachtig die verlopende tinten. Het spreekt voor zich en dat vind ik zo knap.
    Jij hebt geen online class nodig; die kan je zelf wel geven :)
    Liefs,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh! OH!!!! wow ... ik heb met verbazing zitten kijken naar je watercolour resultaten. ge wel dig. Dank je wel voor het delen van de link. Staat inmiddels in mijn favorietenbalk. Wow. En wat heb je het mooi uitgevoerd, schitterend! Ik val van de ene mooie kaart in de andere bij dit bezoek aan je blog Marit, echt super!!

    BeantwoordenVerwijderen