zaterdag 2 augustus 2014

Crazy for CAS #50 inspiratiefoto

Goedemorgen! Vandaag weer een nieuwe Crazy for CAS uitdaging, de 50e alweer!


Ik maakte eens wat anders als een kaart, namelijk een verpakking.

Dit was de inspiratiefoto:


Lekker zomers, mooie kleurencombi. Ik ging aan de slag met wit cardstock en maakte daar de basis van mijn verpakking van. Ik stempelde de voorkant met de "I love lace" achtergrondstempel, en verhitte de afdruk met zilver embossingpoeder. De bovenkant ponste ik met de label pons, daar ging een strikje doorheen in de kleur "Lost Lagoon". Ik maakte een wikkel voor de verpakking, die ik versierde met een geponst rondje, vlindertjes, wat twine en steentjes. De tekst komt uit de stempelset "Flower Patch" en die vond ik mooi bij de inhoud van mijn verpakking passen ;-)


Als je de wikkel erafschuift en de verpakking opent zie je de inhoud, een heerlijk gezichtsmaskertje:


Doe je ook mee met de challenge? Je hebt t/m vrijdag 15 augustus om je creatie op het CfC blog te linken.

Ik wens je een fijn weekend!

4 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan! En een maskertje erin is ook een goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie uitwerking Marit! Ik vind het een "moeilijke"kleurencombi. Jouw uitwerking is heel elegant; prachtig zo'n cadeauverpakking. Dat alleen al is geweldig om te krijgen. Alhoewel zo;n maskertje ook heerlijk is!
    Fijne avond!
    Liefs,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende weggever is dit geworden!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee, leuk uitgevoerd!
    Ja, die pons, hè, daar zit ik toch nog steeds over te twijfelen...

    BeantwoordenVerwijderen