zaterdag 9 augustus 2014

Pakjes!

Goedemorgen! Wat is het rustig in blogland zo in de vakantietijd..... Vanmorgen regent het hier bij ons in Leusden, dus neem ik even de tijd om een blogberichtje te tikken.

De afgelopen weken had ik een leuke Stampin' Up! actie, als je voor meer dan € 100,- Stampin' Up! bij mij bestelde, mocht je een inktpad uitkiezen. Natuurlijk wilde ik deze cadeautjes gezellig verpakken!


Inmiddels zijn de pakjes bij de ontvangers beland en uitgepakt! Ik gebruikte voor het inpakken de Polka dot gift bags en de tag a bag accesory kit. Deze kun je als een voordelige bundle aanschaffen. Ik heb gestempeld met de set "Something to say". Het leuke tekstje en de bloemetjes en sterretjes komen daaruit. Met de bijpassende "Itty Bitty Accents punch pack" (hele mond vol ;-)) kun je het sterretje, bloemetje en ook het hartje dat in de stempelset zit uitponsen.

Ik wens je een gezellig weekend!

4 opmerkingen:

  1. Hoi Marit,
    Het is zeker stil in blog-land! Wij zijn net terug van vakantie, gaan jullie nog lekker weg?
    Wat heb je de kadootjes leuk verpakt zeg! Dat zullen de ontvangers zeker waarderen.....
    Groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was erg blij met mijn pakje; zag er zo mooi uit! Dat is al een cadeautje op zich.
    Liefs,
    Stella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij zijn er ook net weer!
    Wat een leuke pakketjes zijn dat!! Heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was zeker stil in blogland. Wij zijn al weer begonnen met school en werk, dus ook het bloggen behoort weer tot mijn dagelijkse bezigheden (-:
    Je merkt, dat ik een inhaalslag aan het maken ben.

    Ik weet uit ervaring hoe leuk het is om 'echte' post te ontvangen. Maar als je zo een liefdevol verpakt pakketje in de brievenbus vindt, is het nóg leuker!

    BeantwoordenVerwijderen