donderdag 28 augustus 2014

En er was...

...een nieuwe herfst/winter catalogus! Nieuwsgierig? In de rechter zijbalk van mijn blog kun je 'm vinden, als je op het plaatje klikt kun je 'm doorbladeren. Heb je liever de papieren versie, mail me dan op kaartentaart@gmail.com, dan kan ik je een exemplaar toesturen.

Natuurlijk maakte ik een kaartje met spullen uit de nieuwe catalogus, m'n eerste kerstkaart!


Ik gebruikte stukjes van het "All is calm" designerpapier en scheurde daar een landschapje van. Met het sterrenstencil maakte ik sterretjes, die ik met heat en stick poeder en glitter bestrooide. De kerstboompjes stempelde ik met de stempelset "Festival of trees". Dit is een photopolymer stempelset, doorzichtig dus, met een bijpassende pons. Voor een leuk prijsje koop je ze samen, namelijk € 33,75. De kerstboompjes gebruikte ik al eens eerder om vlaggetjes te maken, klik hier.

En tenslotte, het tekstje, dat komt uit een supergave tekststempelset die nu tot eind oktober te verdienen is met een workshop/party omzet vanaf € 300,-! De set heet Good Greetings.

Heb je interesse in een workshop of party dan kun je me mailen op kaartentaart@gmail.com. Wil je iets bestellen dan kun je meedoen met de verzamelbestelling die ik komende zondag plaats! Graag hoor ik dan uiterlijk zaterdag 30 augustus voor 20.00 uur wat je wil bestellen per mail kaartentaart@gmail.com. Uiteraard spaar je ook taartpunten op je bestelling en daarmee kun je gratis artikelen verdienen, super toch?

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog, ik wens je een fijne dag!

9 opmerkingen:

  1. Super kaartje weer en ja de nieuwe catalogus is geweldig, zulke mooie dingen weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi je kaartje. Prachtig de kleurtjes, en het scheurwerk geeft zo'n leuk effect.
    In de catalogus waren drie favorieten voor mij, waaronder deze set, ik zag ook al allerlei mogelijkheden. Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Marit! Er staan inderdaad véél leuke spullen in de catalogus!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ja, die catalogus, zeer verleidelijk...
    Leuk, je kaartje, Marit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, Marit! En, wauw, de eerste kerstkaart, zo ver ben ik nog niet, hihi. Maar ja, het is nu toch echt alweer bijna september.... Maar eerst nog op zomervakantie in Zweden, haha! Tot snel!
    Liefs, Wen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, die achtergrond en de boompjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke blog ik zag u via andere bloggers.❤

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is een schitterend kaartje Marit!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen