dinsdag 8 juli 2014

Blended Bloom #2

Goedemorgen! Is voor jou de vakantie al begonnen? Hier in Midden Nederland tellen we de dagen af, nog twee weekjes te gaan..we zijn weer de laatste regio dit jaar die vakantie kijgt (en dat is te merken aan de moeheid van de kinderen....de laatste loodjes wegen het zwaarst;-)).

Ik ben weer aan de slag gegaan met de Blended Bloom stempel, dit keer op aquarelpapier gestempeld met Stazon inkt (watervaste inkt). Ingekleurd met een kwastje, water en wat inkt uit de inkt refills.


Heel ander resultaat dan gekleurd met de Blendabilities vind je niet? Het tekstje komt uit de set "Work of Art".

Ik wens je een fijne dag toe, en mocht je iets van Stampin' Up! willen bestellen, vanmiddag plaats ik weer een bestelling! Je kunt me voor 13.00 uur mailen op kaartentaart@gmail.com

9 opmerkingen:

  1. Prachtig Marit! Wat een heel andere techniek weer. Als ik ook beter ben van de kinkhoest, ja helaas, moeten we snel wat afspreken, nu is het te riskant want stel dat ik jou besmet en daardoor ook je mannetje, nee moet ik niet aan denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart Marit en bedankt voor je reactie op de hamburgerdoosje.Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, Marit! Zo leuk dat je deze stempel hebt gewonnen! Je maakt er de mooiste creaties mee. De nieuwe kleur paars heeft een warme uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Marit! Zeer mooie sterke kleuren heb je hier gebruikt! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleuren in deze kaart! Die achtergrond vind ik echt helemaal geweldig! Erg mooi gedaan!
    Liefs, Wen

    BeantwoordenVerwijderen