woensdag 30 juli 2014

World of dreams

Ja, bij de naam van deze stempelset ging het bij mij al mis....dat klinkt geweldig toch? En dan een prachtige voorbeeldkaart in de catalogus ermee (voor de liefhebbers, op pagina 127). Voor ik het wist lag deze stempelset dus op mijn bureau en maakte ik er een kaartje mee:


Ik gebruikte de kleurtjes Rich Razzleberry, Tempting Turquoise en Crumb Cake, en met de kleur Early Espresso stempelde ik het vogelnestje.

Vandaag ben ik thuis voor wat huishoudelijke klusjes en hoop ik een berg was weg te werken. Als dat klaar is ga ik aan de slag met m'n Stampin' Up! spulletjes. Heb jij leuke plannen vandaag?

Oh ja, voor ik het vergeet: er zijn weer nieuwe weekaanbiedingen. je vind ze hieronder. Mocht je daar gebruik van willen maken, of iets anders leuks willen bestellen, zaterdag bestel ik! Je kunt me mailen op kaartentaart@gmail.com.


4 opmerkingen:

  1. wat een super kaart, de stempels, de kleuren, echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooohhhhh; deze is mooi! Ik vind ze ook zo mooi! En vond het ook super om ze tijdens de workshop te kunnen gebruiken ( jaja die verlanglijst...) Wat een rpachtige kleuren; die rich razzleberry en tempting turquoise passen zo mooi bij elkaar. Een beauty!
    Liefs,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat typen van mij word er ook niet beter op als het later op de avond is :)
    XX

    BeantwoordenVerwijderen