zondag 20 juli 2014

Tapejes en watercolor

Hoi! Vandaag was voor ons een rustige zondag...lekker thuis spelletjes gedaan in de tuin, gelezen en een filmpje gekeken. Helemaal niet erg dat de temperatuur buiten wat gezakt is toch? Ik hoop dat jij ook een fijne zondag hebt gehad.

Gisteren gaf ik een workshop aan 3 gezellige zussen. We hebben ons prima vermaakt met stempels, inkt en papier en het was binnen goed uit te houden ;-)

We begonnen met dit kaartje. Lekker stempelen met verschillende kleurtjes en de Tape It stempels. De tekststempel heet "Watercolor Thank you", en deze vond ik er supergoed bij passen.


Ik wens je alvast een heel fijne week toe!

Komende dinsdag plaats ik trouwens weer een verzamelbestelling. Mocht je mee willen bestellen dan kun je me mailen op kaartentaart@gmail.com! De gratis inktpad actie geldt nog steeds!

7 opmerkingen:

  1. Oh wat is die kaart leuk! Heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje! En heerlijk frisse kleurtjes gebruikt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke en speelse kaart! Heel mooi gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeer mooie frisse kaart! Mooie tekststempel ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met mijn zussen zou ik zó een workshop bij je volgen (-:
    en zeker als je zulke leuke kaarten hebt voorbereid. Wat is deze stempelset toch leuk (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze vind ik errug leuk geworden, Marit!

    BeantwoordenVerwijderen