maandag 28 juli 2014

Warmest Wishes

Goedemorgen! Heb je een fijn weekend gehad, genoten van het mooie weer? Ik hoop het!

Afgelopen week maakte ik een verjaardagskaart voor Stella, en gebruikte daarvoor de stempelset "Stippled Blossoms".


Met deze stempelset stempel je in twee fasen, je begint met een lichte kleur en daar stempel je met een donkere kleur overheen.


Verder gebruikte ik de Hardwood stempel en een tekststempel uit de set "Blooming with kindness".

Mijn zoon Roan van 6 wilde ook graag een kaart voor Stella maken, en koos daarvoor dinostempels, de uilenpons en een cupcake, en hij maakte ook nog een vallende ster (want dan mag Stella een wens doen!) en zo waren we gezellig samen aan het stempelen:


Ik wens je een fijne week toe!

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje Marit! En het kunstwerk van je zoon ook!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi kaartje, die Stella wordt toch wel verwend, hoor! Ook nog een mooi kunstwerk erbij, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zal bij Stella zeker in de smaak gevallen zijn! Een heel mooie kaart, Marit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eindleijk weer tijd om te reageren. Ja de kaarten; ik ben er hartstikke blij mee. Je hebt zo prachtig gestempeld en die bloemen wil ik tzt ook :)
    De kaart van Roan met vallende ster is zo schattig. Ze staan hier nog te pronken; ik word er iedere keer weer helemaal blij van!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen