maandag 6 december 2010

De winnares!

Oh, wat vliegt de tijd! Vandaag al weer 6 december, Sinterklaas (en een buikgriepje) achter de rug en vandaag maak ik de winnaar van mijn candy bekend!

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties, en complimentjes op mijn kaarten. Erg leuk! Ik heb nog niet genoeg tijd gehad om alle blogs te bekijken van nieuwe volgers, maar dit ga ik zeker nog doen.

En dan nu.....de winnares. Mijn man heeft een cijfer genoemd tussen 1 en 50, en dit was nummer 5! Dat betekent dat Maris gewonnen heeft! Maris, mail je me even je adres? Dan zorg ik dat het pakje snel naar je op weg gaat (en hopelijk ook aankomt, maar ik geloof dat de postbodes 3 dagen staken deze week...).

Iedereen een creatieve week gewenst en wellicht snel tot ziens op mijn blog!

6 opmerkingen:

  1. ohhh wauwww wat leuk dat ik heb gewonnen, ik ben er heel erg blij mee, dank je wel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. psje ik wil je graag mailen, maar zie je mail adres niet xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Maris! En Marit's email kan je bij haar profiel vinden!
    'Verliezers' welkom om bij mijn candy een gokje te wagen....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maris, gefeliciteerd!
    Leuk om een bijna naamgenote als winnaar te hebben, toch, Marit (-:
    Groetjes en hopelijk ben je gauw weer helemaal beter! Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Marit,

    Hmmm... time flies, hè?! Bij jou ook al weer even geleden dat er een kaartje verscheen! Bij mij gaat het ook niet zo hard, helaas.... Ben je al weer beter? toch een beetje van Sint kunnen genieten of waren jullie wat te ziek? Ik hoop dat het snel weer een beetje gaat dooien, want ik vind dit geglibber maar niets en hoop vooral dat het zaterdag weer safe is!! Ik heb er wel zin in, maar ben een beetje te druk op m'n werk om er echt al naar uit te kijken... jammer wel! Ik hoop snel weer wat minder druk te worden, want ik word er best een beetje gek van, al die stress... Hopelijk snel weer wat knutseltijd! En voor jou ook! Hopelijk alles goed!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen