woensdag 8 december 2010

Welkom kleintje

Het was weer tijd voor een geboortekaartje! Weer een jongetje (ik heb goede hoop dat ik eind deze maand een meisjeskaart mag maken...), en dus koos ik voor lichtblauw gecombineerd met kraft en zilveren accentjes. De schaapjesstempel die ik heb gebruikt is van Unity, ik ben er helemaal weg van! Ik heb de stempel gekleurd met copics. Het achtergrondpapier met de swirls heb ik geembosst met de cuttlebug en met zilveren inkt bewerkt. Ik vind het zelf een schattig kaartje geworden....

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje!
    Grappig dat de krullen van de schaapjes terug komt in de ondergrond, erg mooi.

    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zag ik ook meteen, die krullen van het schaapje zo mooi bij de achtergrond. Geeft een mooi effect. Prachtig kaartje in een mooie tint blauw!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje en dat stempeltje helemaal geweldig.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaah! Was mijn eerste reactie op die schattige schaapjes. Heel leuk heb je alles gecombineerd!
    Lief kaartje is het geworden.
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een snoezig kaartje! Heel erg lief!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super schattig kaartje is het geworden! De stempel is ook zo lief!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Marit,

    Wauw, hij is geweldig!! Wat een toffe kaart is het geworden, het lintje bij het labeltje vind ik ook super! En de ewe's zijn natuurlijk super zo!! Erg leuk! Ik heb nog stempel prints gekopieerd liggen, zal ik die zaterdag meenemen of vind je dat lastig en doen we dat volgende week?
    Zie je snel!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig lief kaartje! Mooie kleuren combi en ik kan me voorstellen dat je weg van deze stempel bent :)

    BeantwoordenVerwijderen