zondag 12 december 2010

Hero arts kaars

Goedemiddag allemaal!

Gistermiddag hadden wij een feestje, van Wendy en haar vriend Pim. We zijn gaan bowlen...oeh dat was lang geleden....ik ben ook echt laatste geworden, maar de troostprijs was een heerlijke reep chocola, dus dat maakte veel goed! Daarna zijn we uit eten geweest, het was een geslaagd feest. Om niet met lege handen aan te komen heb ik een kaars versierd om samen met een envelopje met inhoud te geven. Dit had ik gezien op Debbies blog. Dit is 'm geworden:


Het was erg leuk om te doen, ik ga de komende week nog een paar kaarsen versieren, ik vind het een erg leuk kerstkadootje voor mijn moeder en schoonmoeder!

Fijne week iedereen en tot blogs!

9 opmerkingen:

  1. wat heb je dat leuk gemaakt en gezellig bij Wendy en Pim, leuk hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Marit!!

    Hij is echt helemaal super, deze kaars!!! In het echt is hij nog mooier dan op de foto's! Ik ga hem voorlopig nog niet aansteken, hoor, eerst even fijn bewonderen! Super bedankt, een erg mooi cadeau en fijn dat jullie van ons feestje hebben genoten!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee zo'n kaars! Helemaal leuk als ze het een prachtig cadeau vinden! Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach joh... laatste met bowlen ;)... met deze kaars scoor je TOP!! Goed idee om die ook voor je moeder en schoonmoeder te maken.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marit,
    Deze kaars is veel te mooi om te laten branden! Misschien kan Wendy een stukje laten branden en er dan een waxinelichtje in doen (-: Zo kan ze er nog lang van genieten.
    En over genieten gesproken, heb je je chocola al op...???
    Fijne avond, groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi marit, ik heb iets voor jou op mijn blog staan.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marit

    hele mooie kaarsen zijn te mooi om op te laten branden fijne week gewenst
    Groet diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Chocola maakt gewoon alles goed, nou ja bijna alles dan :) Leuke kaarsen heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaars marit! Zo heb je echt een heeeeeeeel leuk cadeautje.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen