vrijdag 24 december 2010

Jongenskaartje en een kaars!

Nou natuurlijk nog het jongenskaartje! Ik heb weer de schaapjesstempel van Unity gebruikt, hij blijft leuk. Gecombineerd met een hoekjesstempel van Wendy en een tekst (die achteraf gezien beter in het midden had gekund....).

En ik ben ook nog bezig geweest met kaarsen. Voor mijn moeder en schoonmoeder heb ik dezelfde kaars gemaakt, het plaatje was geweldig om in te kleuren, en ik vind het een erg mooie kaars geworden. De stempels die ik heb gebruikt zijn van Hero Arts. Folie om de kaars en een bijpassend labeltje, gemaakt met glimmermist en de stempel met goud embossingpoeder bewerkt.


Vanavond vieren wij al kerst bij mijn schoonouders, we gaan gezellig eten. We hebben ze al een tijdje niet gezien, want ze zijn gisteren teruggekomen van 6 weken vakantie! Ze zijn naar Zuid Afrika geweest, ik ben erg benieuwd naar de verhalen en foto's.

Iedereen een fijne, gezellige kerst gewenst!

5 opmerkingen:

  1. Hi Marit!

    Ha ha, het lieve schaapje! Ik vind de tekst leuk, hoor, waar hij staat. En die kaars - wauw!!! Ontzettend mooi met die stempels!! Goed gelukt! Mijn kaars is oké, was niet de allerbeste kaars om het op te doen... zo leren we steeds weer bij, tot de techniek helemaal perfect is. Ha ha!!
    Fijne kerst al vanavond!!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg leuk, en mooi die kaars ook idd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Merry Christmas Marit!!1
    Nice card in blue colour)) lOve it)))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk die kaart met dat schaapje! Enig!
    De kaart is ook weer mooi! Jij kunt er heel wat aansteken op deze manier!
    Fijne Feestdagen Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart en je kaars is ook weer helemaal super.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen