dinsdag 21 december 2010

Een meisjeskaartje!

Afgelopen vrijdag was ik bij Wendy voor een gezellig knutseldagje. We zijn heerlijk aan de slag gegaan, eerst met het versieren van een kaars. Blijft erg leuk om te doen, en ik heb Wendy ook enthousiast gemaakt. Wendy had een kaartopdracht, en ik heb haar geholpen door een meisjes-geboortekaart en een jongetjes-geboortekaartje te maken. Voor het meisjeskaartje heb ik de stempelset van Eline Pellinkhof gebruikt, met papier van Jack & Jill (Prima Marketing). Binnenin heb ik de Butterfly pop-up pons gebruikt.

De vlaggetjes heb ik hier en daar wat Glossy Accents gegeven, maar dit is op de foto niet zo duidelijk te zien. Binnenin heb ik de kaart versierd met een mooi papiertje en een randje geponst met de Butterfly pop-up pons van Martha Stewart.



Het was een productief dagje dus! Deze week heb ik nog wat kaarsen op de planning staan, ik ben bezig met wat kerstkadootjes en volgende week heb ik een heel leuke taartopdracht! En ondertussen geniet ik erg van de sneeuw met mijn zoontje, we hebben vanmorgen alweer een aardig stuk afgelegd met de slee.

Iedereen een fijne week gewenst!

10 opmerkingen:

  1. Klinkt gezellig, meestal als ik samen met iemand ga freubelen komt er niet veel uit mijn handen, maar jou kaart is echt prachtig.

    gr,Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig hè die sneeuw! Het blijft ook zo mooi op de bomen en struiken liggen. Maar jou kaart is minstens net zo mooi!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief en mooi meisjeskaartje heb je gemaakt! Het is altijd gezellig he om samen te knutselen.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. deze is leuk ! mooi gemaakt
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige meisjeskaart! Ik ben helemaal hotteldebottel van de vlaggetjes ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Marit,

    Ha ha, da's ook een goede workout, zo met Roan op de slee! Of trekt hij jou ook af en toe? ;-) Super kaartje dit!! Ik denk dat Lieke hem erg leuk zal vinden, we horen het zondag en natuurlijk geef ik de reactie door! Het was een geweldige dag vrijdag en heel erg voor herhaling vatbaar! Ik ga ook nog een kaars maken deze week, je hebt me inderdaad super enthousiast gemaakt! Hoop alleen dat het lukt met bruin bakpapier, we gaan het zien...

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is echt een super kaart! Wat een schatje! Geniet van de sneeuw!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje! Leuk zijn de vlaggetjes hè? Veel sneeuwplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja gezellig is dat om samen te freubelen he! Ik vind je kaart heel mooi geworden!
    Geniet lekker van de sneeuw!!

    groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel leuk is deze kaart, gezellig he om samen te freubelen xx

    BeantwoordenVerwijderen