donderdag 16 december 2010

Weer kaarsen versierd en...koekjes gebakken!

Hoi allemaal,

Wat een winters weer zeg, het is hier buiten nu woest aan het sneeuwen! Ze voorspellen weer gladheid en dat vind ik altijd zo eng! Maarja, morgen heb ik een creadagje met Wendy gepland dus ....

Gisteren heb ik weer twee kaarsen versierd, voor de peuterspeelzaal-juffen van mijn zoontje. Het zijn schattige kleine kaarsjes, en ik heb er labeltjes bijgemaakt met hetzelfde stempeltje erop (van Unity trouwens).


En we zijn druk geweest in de keuken! Op de peuterspeelzaal was er kerstbuffet, en iedereen mocht wat lekkers meenemen. We hebben ons uitgeleefd op de koekjes!

De witte sneeuwsterkoekjes heb ik versierd met fondant,  en de sterren, kerstengeltjes, kerstballen en kerstklokjes heb ik samen met mijn zoontje versierd met eiwitglazuur. Het was erg gezellig om samen te doen en de koekjes zijn heerlijk, dus voor de kerst duiken we nog vast wel een keer samen de keuken in...

6 opmerkingen:

  1. Wat zien de koekjes er heerlijk uit Marit! Super leuk gedaan zo in de winterse sfeer!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarsen en de koekjes zien er heerlijk uit.
    groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke koekjes en erg leuke kaarsen!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve stempeltjes heb je gebruikt voor deze super leuke bedankjes/kadootjes/feestdagwensen voor de juffen!
    Leuk, samen met je zoontje in de keuken bezig zijn. Vind ik ook zo gezellig (-:
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh, die koekjes zien er lekker uit, zeg, wat super dat Roan ook al zo fijn kan helpen daarmee!! Zo wordt je andere hobby nog leuker!!! En prachtige kaarsen, wat een super stempel van Unity ook. Ik heb helemaal zin in morgen, wel voorzichtig rijden, he! Ik zie je snel, de lekkere broodjes zijn al in huis! ;-)

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super, die koekjes en de schattige kaarsjes. Dit zal allemaal wel goed in de smaak gevallen zijn!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen