zondag 5 december 2010

Candy: tijd om iets weg te geven!!

Bij de grote schoonmaak en reorganisatie van mijn hobbyhokje heb ik een leuk pakketje samengesteld om weg te geven! Er zit in: 7 nieuwe copic ciao markers, een aantal stempels (clear), Paperpad van Sei, een exemplaar van Flow magazine inclusief papierschriftje en stempelinkt in verschillende kleurtjes.

Je kunt t/m 5 december meedingen naar deze candy. Hoe? Laat een reactie achter bij dit bericht, en plaats mijn candy op je blog. Ik vind het leuk als je volger wordt, maar alleen als je mijn creaties kunt waarderen uiteraard! 6 december zal ik een winnaar bekend maken!

45 opmerkingen:

  1. Hi Marit,

    Wat leuk dat je een candy doet, ik zal hem natuurlijk promoten! En zu ook graag een kansje wagen, maar een deel heb ik (als je weet) al, dus dan liefst voor een deel, hi hi!
    Hoop dat er veel mensen mee doen en ik ben zeeeer benieuwd naar je opgeruimde hobbykamer!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marit,
    Wat een leuke dingen heb je opgeruimd! Ik zet je candy direct op mijn blog (-:
    Succes met het opgeruimd houden, grijns. Mij lukt het nooit lang...
    groetjes en een goede nacht,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke candy Marit. Ik ga hem op mijn blog plaatsen en veel succes met oopruimen.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zet hem ook op mijn blog en hoop dat je veel nieuwe volgers krijgt, je verdient het!
    Pfff... opruimen...herkenbaar...

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hi Marit, leuk zeg ik doe mee hoor en zet je candy op mijn blog xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow, wat een geweldige candy Marit, hier wil ik natuurlijk wel kans op maken! ga m zo meteen op mn blog zetten!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey hoi!

    Wat leuk dat je een candy weg gaat geven! Ik wil ook graag een gokje wagen hoor...

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supercandy is dit zeg. je hebt ook een hele leuke blog, ik heb hem bij mijn favorieten gezet. Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke candy, ik doe mee. Misschien wil je ook eens een kijkje nemen op mijn blog.
    marjonskaarten.blogspot.com
    Succes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow your candy give-a-way is very generous Marit. I'm very happy to follow, I've added your amazing candy to my sidebar. Thank you for the chance. *hugs in all things crafty*

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Marit, Wat leuk een candy en wij doen zeker mee. Je maakt ook leuke creaties vinden wij. De candy staat op onze blog en wij zijn volgers geworden. Als je zin en tijd hebt kijk dan ook eens op onze blog.
    Groetjes Chantal en Marijke
    http://freubelsvandemolletjes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marit, ik wil ook wel een kansje wagen voor deze mooie candy.
    Ik ben volger geworden en heb deze candy op mijn blog gezet. Misschien wil je ook eens bij mijn blog langskomen?, creamutskaartjes,blogspot.com
    Groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marit, wat een leuke candy. Ik doe graag mee. Wat een leuk blog ook. Ik ben ook volger geworden want ik vind dat je erg leuke dingen maakt. Misschien kom je ook eens bij mij kijken? Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Marit, wat een fantastische candy!! Ik kwam toevallig op je blog en zag dat je een hele leuke frisse eigen stijl hebt, dus ik ben meteen volger geworden, dan hoef ik niets meer te missen van je mooie creaties.
    Alvast bedankt voor de kans om dit leuke pakket te winnen en als je je verveelt, kom je dan ook een bij mij kijken? Ik blog nog niet zo heel lang, maar mijn kaartjes etc. zijn te vinden op:
    http://Mariannesblogje.blogspot.com
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie candy. Ik doe graag mee.
    liefs Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg leuke candy! Ik heb een link in m'n sidebar geplaatst! Groetjes uit België, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wauw wat een super candy. Ik heb hem op mijn blog geplaatst.

    http://scrapbookplezier.blogspot.com/

    Groetjes,
    Marcita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Marit,

    wat een supeeeer leuke candy, ik heb even op je blog gekeken en hij ziet er erg leuk uit dus ben ik volger geworden. Ik ding graag mee naar je mooie candy.

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke blog, en opruimen dat hoort er helaas ook bij. Ik doe graag mee met je candy en heb hem geplaatst op mijn blog.

    Groetjes en succes met je blog.

    Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Marit,

    Sinterklaas is weer in ons land aangekomen,
    daarom lig ik weer over cadeautjes te dromen.

    Helaas rijdt de Sint mijn huisje vaak voorbij,
    dus toen ik deze candy zag, was ik heel erg blij.

    Ik heb eigenlijk niets te klagen,
    maar wil toch wel een gokje op deze candy wagen.

    Volger worden doe ik natuurlijk met plezier,
    want ik zie veel leuke dingen op het blog hier.

    Ik hoop dat je ook eens op mijn blog komt kijken,
    wat jij daarvan vindt, zal dan blijken.

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Volger worden lukt trouwens eventjes niet,
    Ik probeer het morgen nog een keer, maar dat is iets wat je vanzelf ziet.

    Ik heb je wel op mijn eigen blog gezet,
    Ik wens je nog een fijne avond, ik ga nu echt naar bed.

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Marit
    Via via kwam ik op jouw blog !
    Wat een mooi, leuke dingen maak je
    Ik ben volger geworden en ga je zeker in de gaten houden
    Ik wil graag mee doen aan je candy en ga hem snel in mijn side-bar zetten en dan heeeeeel hard duimen!!

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi Marit!!!
    I have just found you, great candy!! I like your works. I'm a follower and I linked on my sidebar :) Thanks for this chance!
    Hugs from Spain
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Marit,
    Leuke blog heb je.
    Heb me aangemeld als volger en doe ook graag mee met je candy.
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Marit,
    Nou,jij hebt flink opgeruimt zeg!
    Ik bied me heel graag aan om deze spulletjes een fijn nieuw thuis te geven hihihi!
    Ik ben dus een nieuwe volger en heb de foto en link natuurlijk op mijn blog gezet.

    Groetjes van Stempelientje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi
    Via via kwam ik op jouw blog !
    Wat een leuke dingen maak je
    Ik ben gelijk volger geworden...en
    wil graag mee doen aan je candy en ga hem snel in mijn side-bar zetten...

    Kom ook eens op mijn blog kijken ;)

    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Marit,

    Afgezaagd.... maar ook ik ben via via op jouw blog terecht gekomen. Ik respecteer ieders werk, waar je ook inspiratie uit kunt halen.
    Ik ben dus volger geworden en ik hoop dat je ook aan mijn candy mee wilt doen.

    Groetjes,
    Scrappingann

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Marit,

    Ook ik wil graag mee doen voor deze super leuke Candy. Ik ben volger geworden en heb de jou Candy intussen op mijn blog gezet.

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. leuke candy! ik doe graag mee, en ben toch volger geworden vind je creabea dingen erg leuK!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Via via kwam ik op jouw blog ! mooie candy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke candy, volger ben ik net geworden, dus blijf wel een tijdje plakken als je dat goed vindt ? bedankt voor de mooie kans, hopelijk heb ik wat geluk !
    zet je binnen de minuut in mijn sidebar !
    tot nog eens,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Super candy thanks for the chance to win.

    Stampersue

    X
    http://stampersue.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hi! Great Candy!
    Thank you for the opportunity ^_^
    on fb: http://www.facebook.com/profile.php?id=1246296178
    lioliliola@hotmail.com
    Kisses from Italy!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Thanks for so lovely candy, dear!!!!
    http://edelmiracle.blogspot.com/

    Big warm hugs from Russia!:))

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hi - Thanks for the chance to win your wonderful candy. I've added you to my sidebar and I am now a follower.

    Stampersue

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hallo Marit,

    Wat een opruimactie al niet voor moois kan opleveren. Leuk dat de actie tot 5 dec. loopt, dat levert een leuk kado voor iemand op!

    grtz. Colien
    http://scrapspulvancolien.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wauw Marit!!

    Wat een super gave candy!
    Ik doe graag mee en ik wil je gelijk uitnodigen om als je het leuk vind aan mijn candy mee te doen. Die duurt ook tot 5 december, dus ben erg benieuwt.

    Groetjes mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hi! Wat een lief Candy! Fantastisch! Ik ben een volgeling en voegde een link naar de zijbalk http://lisjanora.blogspot.com/
    Dank je wel voor de kans om deel te nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Marit wat een leuke candy ik ben een volgeling van je mijn http://pergamanootjediana@blogspot.com

    hele mooie blogspot heb je. groet diana

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Het is al een candy op zich dat ik je snoepjes van kaarten zie! Meid wat heb jij een talent!!
    Groetjes, Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Great Candy. I am a follower of your blog and I added a link to my sidebar, Thanks for the chance
    Hugs, Rosalee

    BeantwoordenVerwijderen
  43. hallo, Marit
    those are some fabulous goodies you've chosen! I have my fingers crossed.
    I’m now a follower and I have added your candy in my sidebar.
    Thanks for the chance to join.

    ღ-lichst Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wonderful candy!
    Thanks for the chance to win.
    http://little-nasty.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hi Marit!
    Awesome candy! I would like to be the lucky winner :) Linked candy on my blog.
    Thanks for the chance to win this beauty!
    Welcome to my blog.
    Thanks!!!!

    BeantwoordenVerwijderen