maandag 29 juli 2013

Achtertuin vogeltje

Toen ik een tijd geleden voor het eerst de nieuwe Stampin' Up catalogus onder ogen kreeg, werd ik gelijk verliefd op de set Backyard Basics: een stempelset met bijpassende stansjes. Kijk:


Voor de verjaardag van Miranda maakte ik laatst deze kaart:


Ik gebruikte daarvoor het vogeltje, gestempeld met bruine Stazon en gekleurd met markers en de blender pen. Op een stukje aquarelpapier maakte ik met de markers en de Mosaic embossingfolder een mooi strookje om dit vogeltje aan vast te plakken ;-).

Op het cardstock maakte ik wat leuke spettertjes met Pistachio Pudding inktrefill en wat water, gemengd in een spuitflesje (handig trucje voor geleerd op de Stampin' Up! bijeenkomst).

Lijkt het je leuk ook een keer een kaart te maken met deze set? Ik geef woensdag 7 augustus een make en take waarin je je eigen versie van deze kaart maakt! Van 20.00 uur tot 21.30 uur bij mij thuis in Leusden, kosten zijn € 5,-, inclusief koffie, thee en wat lekkers. Mail me om een plekje te reserveren: kaartentaart@gmail.com

6 opmerkingen:

  1. Superleuk kaartje!!
    Zo schattig dat vogeltje!
    En die kleurencombinatie, super.
    Groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, en ik heb deze kaart lekker op mijn knutselzolder staan! Hij is zooooooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh wat een leuk kaartje! Super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Marit!!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje ik was ook meteen helemaal weg van deze set hij is zo lief.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen