woensdag 10 juli 2013

SUpergezellig!

Goedemorgen! Onlangs gaf ik een workshop aan een groep creatieve dames en een verslag daarvan kon niet uitblijven, want wat hadden we een gezellige en ook productieve dag samen!

We begonnen de dag met lekkere Zeeuwse Bolussen, meegenomen door Gerdine. Daarna gingen we aan de slag! Ik had een inspiratiekaart gemaakt:

Deze kaart is geïnspireerd door een kaart van Michelle Wooderson

En de dames gingen aan de slag. Zie je de bloem op mijn kaart? Die is gemaakt met de klei, nieuwe in het assortiment van Stampin' Up! Het is lichtgewicht klei die aan de lucht droogt. De bloem heb ik gekleurd met de marker Daffodil Delight.

Dit waren de kaarten van alle dames:

Alle kaarten zijn gemaakt met het papier van de serie Gingham Garden, en met de klei bloemetjes.

Daarna was het tijd voor lunch en toen gingen we aan de slag met een melkpakje:



Dames, ik heb genoten van deze dag! En nu ga ik verder genieten, want alle dames hebben een verslag geschreven van deze dag! Klik je mee?:

Heb je ook interesse in een Stampin' Up! workshop, catalogus of wil je iets bestellen? Mail me: kaartentaart@gmail.com

17 opmerkingen:

  1. Ja ik kijk zo nog een keer terug op een zeer geslaagde dag, heerlijk! Nogmaals bedankt voor de workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, idd, zo genieten we nog een beetje na van deze toffe dag! Erg leuk en goed verzorgd was het Marit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooowwww, als ik dit lees vind ik het gewoon jammer dat ik iets anders te doen had die dag...!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er echt super uit! En wat hebben jullie zoveel kunnen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook hier nog even ;) ... erg gezellige dag zo te zien en een geslaagde workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig! En wat een mooie dingen hebben jullie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marit, com pli men ten voor hoe je het georganiseerd had. Echt een heerlijke dag met veel gezelligheid, creativiteit en lekkers, echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Marit!
    hartelijk dank voor je super leuke workshop, en voor je gastvrijheid! helemaal verzorgd. dank je wel.
    ik vond het erg leuk om met die spulletjes aan de slag te gaan en zo geweldig dat iedereen een eigen variant hebben gemaakt.
    ik ben benieuwd of Stamping Up verder gaat met die malletjes waarmee je de klei kan gaan gebruiken.
    ik zal ook eens proberen(als ze binnen zijn) of het ook kan met koekjes uitsteek-vormpjes....ze worden dan wat groter dan de bloem....maar misschien i.p.v een plaatje.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was SUper gezellig! Bedankt voor de geweldig goed verzorgde dag. Leuke projecten en mooie resultaten.
    Ik verheug mij op de volgende keer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er zeer gezellig uit! Prachtige kaartjes hebben jullie gemaakt! groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja ik zag het bericht bij Cornelie net ook al. Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, was een geweldige dag! Leuke dingen gezien en gemaakt en zeeeer gezellig!
    Jouw voorbeeldprojecten waren ook weer super, Marit!!
    Liefs, Wen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je bent een topper. Iedereen is razend enthousiast. De creaties spetteren met creativiteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een creaties! Wauw... er is hard gewerkt met mooie producten als resultaat. Erg gaaf hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke blogtitel!! Nou, ik heb ook genoten en doe dit nu weer opnieuw met het lezen van de verslagen. Zo leuk om jullie in levende lijve te ontmoeten. Nogmaals bedankt voor de meer dan goede organisatie. Het was top! Nu de bestelling afwachten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige creaties en het ziet er gezellig uit. Helaas woon je iets te ver weg, maar ik volg de SU-workshopjes hier in de buurt. Helemaal toppie met die mooie spulletjes. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gave projectjes, Marit, en zo te zien ook een super leuke dag!

    BeantwoordenVerwijderen