zaterdag 13 juli 2013

Multi Colored sentiments

Goedemorgen! Het is weekend, heb jij leuke dingen gepland? Wij hebben een keer een rustig weekend met weinig plannen, ook wel eens lekker.

En vandaag een nieuwe kaart die ik afgelopen week maakte. Miranda vroeg laatst op haar blog om een nieuwe rage te bedenken op kaartenmaak-gebied. Die heb ik volgensmij gevonden: na de washi-tape rage is het nu tijd voor "Multi-colored sentiments"!

Stampin' Up Swallowtail stempel, My friend (tekst), Very Vintage (basiskaart)
gebruikte kleuren: Pink Pirouette (vlinder), Coastal cabana, So Saffron, Crisp Cantaloupe, Pistachio Pudding
Crisp Cantaloupe cardstock

Hoe doe je dat nou, je tekststempel afdrukken in meerdere kleuren? Met de markers van Stampin' Up! heb je dat zo voor elkaar. Je kleurt direct met de markers op je stempel, drukt af en voila! Deze kaart is een voorbeeld, ik hoop dat je erdoor geïnspireerd raakt!

Ik wens je een fijn, zonnig weekend en ik zou het erg leuk vinden om te horen wat jij van deze techniek vindt!

16 opmerkingen:

  1. Haha! Leuk! Nou, deze rage mag dan ook wel even blijven hoor! Mooi die vlinder als een soort achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaaaw, ja, wij gaan die rage aan de man brengen. Bloghop met team? Laten we iedereen een kaart met multi coloured sentiment maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg gave techniek en die ga ik zeker ook een keer gebruiken! Hij is geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ontvangt de hoofdprijs voor het ontketenen van deze nieuwe rage! Ik doe mee (-:

    En je kaart is mooi! De vlinder blijft een gave eyecatcher.
    Ik ben bijna jarig, hihi (voor de bloglezers van Marit: grapje)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaart en zo leuk met die verschillende kleuren letters.
    die vlinder blijft ook zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi en dat inkleuren van de sentiments ga ik zeker een keer proberen, ziet er toch weer even anders uit.
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze kaart is een heeeel erg mooi voorbeeld, Marit! En deze stempel met die swirls er aan is er ook erg mooi voor! Prachtig resultaat!!!
    Liefs, Wen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze rage ga ik zeker volgen heel leuk. Weekend is al bijna om hoop dat het een hele leuke was groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtig kaartje. Ga het ook zeker eens proberen. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben je toch lief!!!! Dank je wel!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind multi color enig;jouw kaart is prachtig! Die vlinder stempel is zo gaaf; en prachtig als achtergrond.
    Ik hang nog erg in de washi ta:) wat ik er zo fijn aan vind is dat je met een paar tapejes ( is dit wel nederlands haha) en wat stempels zulke mooie kaarten kunt maken.
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marit, ik sluit me volledig bij alle anderen aan ... en ga het zeker een keer proberen. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen