maandag 1 juli 2013

Welkom!

Goedemorgen! Welkom in een nieuwe week! Het is vandaag 1 juli, voor sommigen is de vakantie al begonnen, wij tellen nog 3 weekjes af. We zijn de laatste regio dit jaar! 

Maar, over naar waar jullie hier voor komen: een kaart! Ik maakte deze voor de geboorte van een meisje, lekker met roze en een beetje glitter (de kleine hartjes). Met de mooie set Hearts a Flutter, die in ieder geval nog een jaar in de collectie blijft. De kleine glitterhartjes heb ik geponst met de uiltjespons, daar zit zo'n schattig hartje in! De roze inkt is de kleur Melon Mambo.


Morgen gaat de nieuwe catalogus in! En ik doe gelijk een bestelling! Wil je meebestellen, mail me dan even, uiterlijk vanavond (kaartentaart@gmail.com). De volgende besteldatum is volgende week woensdag.

Ik wens je een fijne, zonnige en creatieve week toe!

11 opmerkingen:

  1. Erg mooi kaartje met deze leuke set, Marit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje. En roze... ik hou er van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan met al die verschillende hartjes! Erg mooi!
    Gezellige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Marit, ik heb de kaart even goed bekeken en vind de hartjes heel lief! Ook de glitterhartjes zijn schattig! Wie wil er nou niet zo een schattige kaart ontvangen?
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk kaartje vooral de roze en de glitters helemaal top.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh, wat een schatje! Hele mooie kleurtjes heb je ook gebruikt!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart!
    Nog veel succes de laatste 3 weken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha! Dit is hem dus geworden! Erg leuk! Heerlijk met dat felle roze en die glitterhartjes maken hem perfect helemaal af, super! Mooi gemaakt weer!!!
    Liefs, Wen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is echt een waanzinnig sjiek en tegelijk schattig kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk kaartje!
    Groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen