woensdag 31 juli 2013

Hi!

Daar ben ik weer! Met weer een kaart, ditmaal met de vlinder van Backyard Basics! Gekleurd op aquarelpapier met markers, en afgewerkt met een laagje Crystal Effects, mooi glanzende "lijm".


De bloemetjes heb ik gestempeld met Wisteria Wonder inkt, deze stempel komt uit de set Morning Meadow. Het "krantpapier"aan de linkerkant van de kaart heb ik gestempeld met de "Dictionairy"stempel, een echte musthave wat mij betreft! Een strookje designpapier en de randjes een beetje vintage gemaakt met een sponge dauber en Sahara Sand inkt.

Ik wens je een fijne woensdag!

11 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en die stempel is zeker erg mooi, ik heb ook al eens met de gedachte gelopen om zo n stempel te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De dictionary stamp heb ik ook en heb ik al diverse keren gebruikt, zo mooi voor een achtergrond, super!
    Mooi je kaart, en de vlinder is een echte eyecather!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe mooi de gekleurde vlinder voor de subtiel gestempelde achtergrond schittert! Super!
    Lieve groet,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat is deze leuk geworden ! helemaal geslaagd
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! vooral ook die mooie kleuren van de vlinder!
    Ik heb van Hero arts (meen ik) een happy birthday 'dictionary' stempel, die vind ik ook al zo leuk, deze ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe meer ik zie van stempel hoe meer ik hem leuk ga vinden en zeker ga bestelen. Weer een heel mooi kaartje Marit.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ik zo leuk vind aan jouw kaarten is dat je zoveel verschillende stijlen gebruikt. En iedere keer weer prachtig. Van felle kleuren en nieuwe technieken naar een kaart die wat " zachter" oogt zoals deze. Marit; deze kaart is ook weer prachtig. Ik vind de vlinder een prachtige eye-catcher; wow!
    Ja die dictionairy stempel staat ook op mijn lijst; dat is een basic item wat niet mag ontbreken. Ik zal binnenkort weer een bestelling mailen!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, de vlinder zorgt voor een perfect evenwicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie stijlvolle, maar toch vrolijke kaart!
    Groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, ik vind deze zooo ontzettend mooi! Was erg leuk om ook met deze schets aan de slag te gaan, maar die van jou blijft het mooiste!! Super gedaan!
    Liefs, Wen

    BeantwoordenVerwijderen