maandag 15 juli 2013

Een picknick...

Goedemorgen! Heb je een leuk weekend gehad? Het was wel echt picknickweer gisteren! Ik heb een picknick gehouden in mijn hobbykamertje  met de papiertjes van de serie "Afternoon Picnic".... Kaarten met designpapier maken vind ik een uitdaging, maar wel erg leuk om te doen. En gisteren heb ik er zomaar twee gemaakt:


Op de eerste kaart zie je twee geponste vlindertjes terug en een knoopje, zelfgemaakt met de klei en malletjes van Stampin' Up! Het gele ovaaltje heb ik gestempeld met Crushed Curry inkt en een stempel uit de Oh Hello set.

De tweede kaart, ook met "Afternoon Picnic" papier, waar ik de dahlia ("Regarding Dahlias")op heb gestempeld (rechtsonder), een kantrandje, ook gestempeld (met de "Viola's Lace" stempel), een paar plakpareltjes, en de tekst ( "Four you") gestempeld op een label (Decorative label pons).

Nu ga ik aan de slag in huis, en hopelijk heb ik straks ook nog wat tijd om een kaartje te maken. Ik wens je alvast een fijne, zonnige week!

9 opmerkingen:

  1. Dat zijn erg gave kaartjes geworden. Dat DSP Afternoon Picnic is echt geweldig! Je hebt er mooi gebruik van gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uitdaging is prima gelukt! Mooie combi van de papiertjes! Jij ook een fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke combi van de papiertjes zeg! Mooi gedaan! Leuke kaartjes! Geniet van het weer, heerlijk hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dat ook altijd een uitdaging. Maar jij hebt er een gezellige picknick van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het lijkt er niet op dat het een uitdaging was het is heel goed gelukt. Zelf heb ik er ook altijd problemen mee om het tot een leuk kaartje te krijgen.
    Fijne week groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En wat zijn ze allebei mooi geworden! Je maakt prachtige kaarten met je stempels en verschillende technieken; maar hier ben je dus ook hartstikke goed in!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaarten heb je gemaakt. erg mooi gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaarten! Vooral de tweede vind ik geweldig ... ga ik vast een keertje liften, het idee van de verticale stroken papier. Geniet van het zonnige weekend!

    BeantwoordenVerwijderen