woensdag 17 juli 2013

Plaid stamping


Goedemorgen! Tijdens een van mijn welbestede uurtjes Pinterest-en kwam ik een heel kleurrijke kaart tegen....ik kon niet wachten om deze techniek ook eens te proberen! Op de site van Dawn vind je een how-to filmpje. Dit is mijn resultaat:


Ik gebruikte lekker felle kleurtjes inkt, de brayer en m'n nieuwe "Regarding Dahlias" stempel, met een tekststempel uit de "Four You" set. Op zwarte cardstock vond ik de kleurtjes het best uitkomen.

Fijne woensdag! Geniet van het zonnetje als je in de gelegenheid bent!

13 opmerkingen:

  1. het werd inderdaad een leuke, blitse kleurrijke kaart ! mooi gedaan
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!! Lekker kleurrijk, mooi gedaan.
    Je picknick kaartjes zijn ook heeeeleuk!
    Groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een aparte techniek. gaaf hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat leuk zeg! Dat ga ik denk ik ook eens proberen! Bedankt voor de link! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marit,
    wat heb je dit prachtig gemaakt. wat schitterend met die kleuren. je kaart is helemaal 'af'.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit kaarte knalde in/uit mn blogrol, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg! De kleuren spatten ervan af!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een gave kleuren en wat leuk dat je er een link bij hebt geplaatst.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker fleurige kaart,knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een beauty; ik heb hem nog op mijn werktafel staan:) Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen