zaterdag 20 juli 2013

Oud en Nieuw?

Goedemorgen, het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij Crazy for CAS. We heten nu alweer een hele poos Crazy for CAS, maar zoals velen van jullie waarschijnlijk nog wel weten, zijn we begonnen onder de naam Mi CAS es su CAS. Dit keer is onze challenge: kies je favoriete challenge van Crazy for CAS uit 2012 en maak daarmee een NIEUWE (!) creatie. 

Ik vond het een makkelijke keuze, want de leukste challenge van vorig jaar was voor mij de kleurenchallenge:


Met deze heerlijk zomerse kleurtjes maakte ik een kaart:


Ik gebruikte de kleuren Melon Mambo, Summer Starfruit en Bermuda Bay. De bloem komt uit de stempelset Flower Shop en heb ik geponst met de bijpassende Pansy Pons. De spetters en streepjes komen allemaal uit de set Gorgeous Grunge en als laatste de tekststempel, deze komt uit de set Four You.

Ik ben benieuwd naar jouw favoriete challenge van 2012!

9 opmerkingen:

  1. ja leuk leuk leuk! helemaal hot is dit hè, op deze manier de "slordige" stempels gebruiken, ik vind het een super stijl en dit kaartje dus ook super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig, overal verschijnen felle kleurtjes en vrolijke kaarten, t is vast zomer! Deze is ook helemaal leuk! Lekker simpel en kleurig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Marit! Ik hou wel van dat beetje nonchalante, hoewel het natuurlijk niet nonchalant bedacht is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeeel mooi Marit! Zijn ook allemaal wel prachtige stempels die je gebruikt hebt. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaaaaaaaf kaartje, echt heeeel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super kaartje weer hele mooie kleuren.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zoals je dit hebt gecombineerd; prachtig! Mooi in die zomerse kleuren. Ik gellof dat ik weer een hele sjees aan mijn SU verlanglijst kan toevoegen:)
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen